בעקבות התחממות היחסים: אנשים ומחשבים תערוך כנס בדובאי

פורום המנכ"לים והמנמ"רים C3 מבית אנשים ומחשבים יקיים בחודש מרץ הקרוב כנס מקצועי בעיר, עם גורמי היי-טק בכירים בישראל ובאיחוד האמירויות ● זוהי חברת המדיה ואירועי הטק הישראלית הראשונה שמקיימת כנס במדינה זו

תעשיית ההיי-טק הישראלית בדרך לדובאי, ואיתה פורום C3 של אנשים ומחשבים. צילום: מתוך BigStock

פעמי השלום: אנשים ומחשבים תערוך בחודש מרץ הקרוב כנס ראשון של חברת מדיה ואירועי היי-טק ישראלית בדובאי, עיר העסקים והחדשנות של איחוד האמירויות. זאת, בעקבות התחממות היחסים בין שתי המדינות והחתימה הצפויה בקרוב על הסכם שלום ביניהן. מדובר בחלק מסדרת הכנסים הבינלאומיים של פורום המנכ"לים והמנמ"רים C3 מבית אנשים ומחשבים, והוא ייערך במרכז הכנסים סופיטל (Sofitel Dubai Downtown).

באירוע ישתתפו מנכ"לים, סמנכ"לים ומנמ"רים מחברות ה-IT הגדולות בישראל, שמחפשות שיתופי פעולה והשקעות באיחוד האמירויות הערביות. נציגים מהמדינה המארחת יציגו במהלכו את התחומים שבהם התעשייה הטכנולוגית בה מעוניינת לשתף פעולה עם ישראל, ובכלל זה סייבר, טרנספורמציה דיגיטלית, בריאות, פינטק, חקלאות, אנרגיה מתחדשת ומים. כמו כן, ישתתפו בכנס נציגים מגופים רשמיים בישראל. האירוע יאפשר לגורמים הרלוונטיים בכלכלה ובענף ההיי-טק בשתי המדינות להיפגש פנים מול פנים.

את הכנס יוביל פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, המלווה את תעשיית ההיי-טק וה-IT בישראל מזה 40 שנים.

בקרוב - גם בדובאי. פורום C3 של אנשים ומחשבים

בקרוב – גם בדובאי. פורום C3 של אנשים ומחשבים

פורום סובב עולם

C3 הוא הפורום הגדול ביותר של בכירי תעשיית ההיי-טק בישראל, והוא מקיים מפגשים מקצועיים וכנסים בארץ ובחו"ל מספר פעמים בשנה. עם הכנס בדובאי במרץ הקרוב תצטרף איחוד האמירויות לרשימה הארוכה של המדינות שבהם ערך הפורום הכנסים. יצוין שזו אינה המדינה הערבית הראשונה ש-C3 מגיע אליה: בעבר הוא קיים כנס במרוקו.

גם לאחר פרוץ הקורונה המשיכה קבוצת אנשים ומחשבים לקיים את שיגרת הכנסים, הוועידות וכנסי הלקוחות שלה – במתכונת וירטואלית, לאור המצב. גם בכנס המדובר, ההשתתפות היא בהתאם לזמינות ולתנאים שיאפשרו זאת בעת עריכתו.

יצוין כי ועדת התכנים של הכנס בדובאי, בראשותו של רונן זרצקי, מנכ"ל BSD-IT ויו"ר פורום C3, תתכנס כבר בימים הקרובים לפגישה ראשונה. הרישום לכנס כבר החל.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אידית קליימן

    שלום רב, אנחנו חברה המתמחה במתן שירותי פיתוח ורגולציה בתחום המדיקל והDigital Heatlhcare. נא חזרו אליי לגבי פרטים עבור השתתפות כמציגים וכמשתתפים בכנס C3. תודה, אידית קליימן

  2. לולו

    למרות שאהיה שם כבר בינואר אבוא אתכם. לולו

אירועים קרובים