מנכ"לים משותפים חדשים לוקחים את המושכות של אינפינידט

משה ינאי, מייסד החברה, פרש השנה מניהולה, אחרי עשרות שנים בתעשייה, והכריז על קידומם של ניר סימון (CFO) וקריאל סנדלר (COO) למנכ"לים משותפים ● לאן בכוונתם להוביל את אינפינידט?

מימין: ניר סימון (CFO) וקריאל סנדלר (COO), מנכ"לים משותפים, אינפינידט. צילום: יח"צ
אינפינידט

אינפינידט

בתחילת השנה הודיע מייסד אינפינידט (Infinidat), משה ינאי, על פרישה מניהול החברה אחרי עשרות שנים בתעשייה, והכריז על קידומם של ניר סימון (CFO) וקריאל סנדלר (COO) למנכ"לים משותפים.

התיישבנו איתם לשמוע על האסטרטגיה שלהם לחד הקרן הבוגר בתקופת משבר עולמי.

 

ניר, קריאל מזל טוב – ספרו לנו על המינוי
סימון: "הבחירה של משה לחזור לעסוק בדור הבא של הטכנולוגיה בעולם האחסון, וההחלטה שלו להעביר את ניהול החברה אלינו, הגיעו בסמוך לתחילת הקורונה, כך שקפצנו ישר למים העמוקים. במובן הזה קידום מבפנים אפשר לנו להתחיל לנהל מיד את המשבר. כל אחד מאתנו הוביל חלק קריטי בחברה בשנים האחרונות, כך שעקומת הלמידה הייתה מאוד מהירה".

איך המשבר העולמי השפיע על אינפינידט?
סנדלר: "כמו הרבה חברות שחוו את העצירה הכלכלית של הרבעון הראשון, נאלצנו להוציא אנשים לחל"ת, ולצמצם במקומות בהם לא הייתה עדיין רווחיות מספקת, כמו למשל חברה הבת אקסנה (AXXANA), שעוד לא הצליחה להגיע למדדי הרווחיות הדרושים, ונאלצנו לוותר עליה על אף הטכנולוגיה המעניינת שלה".
סימון: "מאידך, המשקיעים שלנו הביעו אמון בחברה והזרימו את הכספים הדרושים למשך הפיתוח של החברה. אנחנו מתמקדים בהמשך הגידול של המוצרים המובילים שלנו, שם הרווחיות טובה, ואנחנו רואים שהלקוחות בוחרים בנו שוב ושוב. לכן, חזרנו לגייס אנשים בכל אותם אזורים שתומכים בגידול שלנו, בדגש על מפתחים ואנשי אוטומציה, כמו גם ב-Back office. יש לנו כיום עשרות משרות פתוחות, כאשר כמיטב המסורת של אינפינידט, יש משרות לצעירים ובוגרים".

הזכרת את המשקיעים שלכם, איך הם הגיבו למשבר?
סימון: "המשקיעים מבינים שמדובר ב'ברבור שחור', ובעיקר שאלו על התכניות שלנו לתפקוד החברה בתוך מה שמצטייר כמשבר גלובלי שיימשך כנראה לא מעט זמן. מאחר שאינפינדט מקלה על הלקוחות שלה גם בהקטנת ההוצאה על האחסון, גם באפשרות לדחות רכישות וגם בעלויות התפעול, אנחנו דווקא רואים במשבר הזדמנות, ולכן השקנו מודל עסקי חדש בזמן שיא, שבא לעזור ללקוחות לרכוש תשתיות אחסון בדרך האופטימלית, בתקופה של חוסר וודאות ובזמן שיא".

מה מיוחד במודל העסקי שלכם?
סימון: "הרבה ארגונים מדברים כיום על הליכה לענן כדרך לדחות הוצאות, אבל ברור לכולם שהליכה לענן מעלה בסופו של דבר את העלות הכוללת על ציר הזמן. כולם מחפשים גם לדחות עלויות וגם להוריד עלויות, אבל הכי חשוב להם לא לאבד את הגמישות העסקית, כדי שיוכלו להגיב לשינויים בתנאי השוק. זה בדיוק מה ש-Elastic Pricing עושה, הוא מביא את הגמישות העסקית של הענן הציבורי אל תוך הענן הפרטי".
סנדלר: "במבחן התוצאה, בתחילת המשבר ראינו עליה של 65% בהזמנות נפח לא מתוכננות של לקוחות, כי היינו הספק היחיד שאפשר ללקוחות גידול ללא המתנה למשלוח ציוד. היכולת לגדול מיידית, שתמיד הביאה מבחינתנו ערך של גמישות עסקית, הפכה בתקופה של חוסר וודאות למשהו רחב הרבה יותר – היא מאפשרת גידול ללא גישה לדטה סנטר וללא דיחוי".

מה צופן העתיד לאינפינידט?
סנדלר: "אנחנו מתחילים את העבודה על הדור הטכנולוגי הבא של המוצרים שלנו, שימשיך את המסורת שלנו – לענות על הדרישות של הלקוחות לקיבולת אחסון גבוהה, כאשר נפח המידע גדל במהירות. משה והצוות מתקדמים בקצב מהיר ואיכותי, וכחלק מזה אנחנו משקיעים מיליוני שקלים במעבדות לפיתוחים האלה, בהעסקת עובדים נוספים על מנת לצמצם ככל שניתן את לוחות הזמנים, ובהתאם אנו חווים עלייה דרמטית ביעילות ובתפוקה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים