אפלייד מטיריאליס ביצעה סבב מינויי בכירים ישראליים

רחל פישביין קליינר מונתה כראש ארגון שירותים עסקיים ותפעול משאבי אנוש במטה הגלובלי, ריקי אלוני כסמנכ"לית משאבי האנוש של אפלייד מטיריאלס ישראל ודיוויד בלום כסמנכ"ל השיווק של החברה

מימין: דיוויד בלום, רחל פישביין קליינר וריקי אלוני.צילומים: דרור סיתהכל ויח"צ

אפלייד מטיריאלס ביצעה באחרונה סבב מינויי בכירים ישראליים: רחל פישביין קליינר מונתה כראשת ארגון שירותים עסקיים ותפעול משאבי אנוש במטה הגלובלי, ריקי אלוני החליפה אותה כסמנכ"לית משאבי האנוש של אפלייד מטיריאלס ישראל ודיוויד בלום מונה לסמנכ"ל השיווק של החברה.

פישביין קליינר מצטרפת להנהלת משאבי האנוש העולמי של אפלייד מטיריאלס, שמעסיקה כ-22 אלף איש ברחבי העולם. במסגרת תפקידה, היא מנהלת ארגון חדש, שנקרא Global HR Business Partners and Services ושתפקידו לספק למנהלים בחברה כולה כלים לניהול משאבי אנוש מתוך שותפות עסקית ומיקוד בתחום זה. היא מבצעת את התפקיד מישראל.

יש לציין שפישביין קליינר הגיעה לאפלייד מטיריאלס לאחר שהצטרפה ב-1996 לאורבוט, שנרכשה על ידי תאגיד הענק כשנה לאחר מכן, ומילאה תפקידים שונים במשאבי אנוש, כולל במטה בקליפורניה. מאז 2009 היא החזיקה בתפקיד סמנכ"לית משאבי האנוש של אפלייד מטיריאליס ישראל ובשנה האחרונה שימשה גם כמנהלת משאבי האנוש הגלובלית של חטיבת ה-IPC (ר"ת Image processing Control), שכוללת בתוכה את החטיבה הישראלית.

אלוני הצטרפה לאפלייד מטיריאלס לפני כ-20 שנה ומילאה שורה ארוכה של תפקידים בתחומים מגוונים, לרבות אנליסטית עסקית, מנהלת פרוגרמות וראשת מטה. בעשור האחרון היא התמקדה בתחום משאבי האנוש, בתפקידי ניהול מגוונים, תוך שיתוף פעולה עם יחידות עסקיות שונות בחברה.

במסגרת תפקידו כסמנכ"ל השיווק של החברה, בלום אחראי, בין היתר, על בניית האסטרטגיה השיווקית, מחקרי השוק, מנהלי שיווק המוצרים השונים ועוד. באפלייד מטיריאלס אומרים כי יש לתפקיד זה חשיבות מיוחדת, בפרט לאור העובדה שהחברה בישראל פועלת כיחידה עסקית עצמאית, שמשווקת ומוכרת את המערכות שלה, בין היתר, לחברות הגדולות בתעשיית השבבים, שפרוסות באסיה, אירופה וארצות הברית.

בשנים האחרונות שימש בלום כיועץ לחברה בנושאי אסטרטגיה ושיווק, וסייע בפיתוח מיומנויות שיווק עבור יחידות עסקיות שונות באפלייד מטיריאלס ישראל ובחברה העולמית. בלום החל את הקריירה שלו כמהנדס באינטל ולאחר מכן ביצע שורה ארוכה של תפקידי ניהול מגוונים ב-KLA, בעיקר בעמק הסיליקון.

אפלייד לא פיטרה או הוציאה לחל"ת – וממשיכה לגייס עובדים

יצוין כי אפלייד מטיריאלס ישראל, שמעסיקה כ-1,700 עובדים, גייסה בשנה האחרונה 250 עובדים וגם בימים אלה של קורונה היא ממשיכה בגיוסים – בעיקר בתחומי התוכנה, האלגוריתמים וההנדסה.

כבר בראשית התפרצות נגיף הקורונה הודיעה החברה שהיא תשמור על ביטחונם הכלכלי של עובדיה. באפלייד מציינים שהם לא הוציאו לחל"ת ולא פיטרו ולו עובד אחד, ושהחברה ממשיכה לשלם לעובדים שכר מלא – גם לאלה שנבצר מהם לעבוד בשל המצב. כך, למשל, עובדים שנאלצו להיכנס לבידוד לא היו צריכים לנצל ימי מחלה וקיבלו שכר מלא לתקופת הבידוד. בנוסף, החברה ממשיכה לשלם את כל המגיע לספקי שירותים שונים, על מנת שגם כ-800 העובדים שאינם מועסקים באופן ישיר על ידה ימשיכו לקבל את שכרם המלא. זאת, על אף שחלק גדול מעובדים אלה לא נדרש להגיע לעבודה בקמפוס החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים