נבידיה: תוצאות עסקיות טובות לרבעון השני של השנה הכספית

החברה רשמה גידול חד של כ-50% בהכנסות, שעלו ל-3.87 מיליארד דולר - וגידול של 13% ברווח הנקי, ל-622 מיליון דולר

ג'נסן הואנג, מנכ"ל אנבידיה. צילום: יח"צ
אנבידיה

אנבידיה

ענקית הטכנולוגיה הבינלאומית נבידיה (NVIDIA) פרסמה את התוצאות העסקיות לרבעון השני של השנה הכספית, FY2021, שננעל ב-26 ביולי שנה זו. באותם שלושה חודשים, ההכנסות והרווחיות של החברה גדלו בשיעור דו-ספרתי. גם ההוצאות גדלו באחוזים בשיעור דו-ספרתי, אך הדבר לא פגע ברווחיות, משום שהגידול הדולרי בהוצאות היה קטן מהגידול הדולרי בהכנסות.

ברבעון זה ההוצאות הכלליות גדלו ב-60.11%, ל-3.22 מיליארד דולר – עלייה של 1.21 מיליארד דולר. ההכנסות גדלו עוד יותר, ב-1.29 מיליארד דולר, ל-3.87 מיליארד – עלייה של כ-50% – מה שבא לידי ביטוי בגידול ברווח התפעולי והנקי. הרווח התפעולי גדל ב-14%, ל-651 מיליון דולר, ואילו הרווח הנקי גדל ב-13% ל-622 מיליון דולר.

"השימוש במחשוב NVIDIA הולך ומאיץ, מה שמביא לרווחיות שיא של החברה וצמיחה יוצאת-דופן", אמר ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל החברה. "גם הצמיחה של GeForce בשוק הגיימינג האיצה ככל שיותר ויותר גיימרים בוחרים לצלול אל תוך העולמות הווירטואליים ש-NVIDIA מייצרת עבורם באמצעות בינה מלאכותית ו-RTX Ray Tracing".

עוד לדבריו, "למרות ההשפעה של המגיפה על פלטפורמת הוויזואליזציה המקצועית שלנו ועל פלטפורמת הרכב, אנחנו ממוצבים היטב, מאחר שתעשיות הגיימינג, הבינה המלאכותית, הענן והרכבים האוטומטים יניעו את המהפכה התעשייתית הבאה בעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים