תוצאות עסקיות פרטנר: ההכנסות פחתו בכאחוז – הרווח הנקי יותר מהוכפל

התוצאות המתייחסות לרבעון השני של השנה מעידות על עם גידול של יותר מפי שניים ברווח הנקי, ל-7 מיליון שקל, אך ההכנסות פחתו בכאחוז אחד, ל-774 מיליון שקל

פרטנר

חברת פרטנר פרסמה את התוצאות העסקיות שלה לרבעון השני של השנה, עם ירידה בהכנסות, ברווח התפעולי וה-EBIDTA, אך הרווח הנקי יותר מהכפיל את עצמו.

באותם שלושה חודשי הרבעון השני, ההכנסות קטנו בכאחוז אחד, ל-774 מיליון שקל, והרווח התפעולי פחת בכ-9%, ל-20 מיליון. ה-EBIDTA פחת גם ב-7%, ל-200 מיליון. אך הרווח הנקי גדל ב-4 מיליון שקל, ל-7 מיליון שקל – לא גידול מרהיב, אך באחוזים מדובר בעליה של 133%.

במהלך הרבעון מספר המינויים של החברה גדל ב-3.52%, או 92,000, ועמד בסוף הרבעון על 2.71 מיליון.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר. צילום: סיון פרג'

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר. צילום: סיון פרג'

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, אמר לאחר פרסום התוצאות, "ההתאמה המהירה שביצענו בפרטנר לשגרת הקורונה באה לידי ביטוי בתוצאות שאנו מפרסמים היום. פרטנר סיימה את הרבעון ברווח נקי של 7 מיליון שקל, למרות השפעות הגבלת הטיסות והצמצום בפעילות בקניונים. התחזקות המגזר הקווי וביסוסה של החברה כקבוצת תקשורת תרמו ליציבות בתקופה זאת. בנוסף, האיתנות הפיננסית של פרטנר הובילה להעלאת אופק דירוג ה-A+ של החברה, משלילי ליציב. העובדה שהדבר מתבצע בעיצומן של השפעות משבר הקורונה מעידה היטב על יכולות החברה להמשיך ולהתמודד עם מציאות של ודאות מוגבלת".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים