פרופ' משה צבירן יכהן כמנהל מערך היזמות והחדשנות של אונ' ת"א

הפרופ' צבירן ימלא תפקיד זה בנוסף לתפקידו כדקאן הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב והיותו מופקד על קתדרת גילינסקי ליזמות, טכנולוגיה, חדשנות וניהול

פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה לניהול על שם קולר, ומנהל מערך היזמות והחדשנות, אוניברסיפרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה לניהול על שם קולר, ומנהל מערך היזמות והחדשנות, אוניברסיטת תל אביב. צילום: ישראל הדרי

פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל-אביב והמופקד על קתדרת גילינסקי ליזמות, טכנולוגיה, חדשנות וניהול, מונה למנהל מערך היזמות והחדשנות של אוניברסיטת תל אביב, זאת בנוסף לתפקידו כדקאן.

במסגרת תפקידו ינהיג פרופ' צבירן את גיבושו ותכלולו של מערך היזמות והחדשנות באוניברסיטה, לרבות מסגרות ההוראה והיישום, תוך בניית התשתית הרלוונטית ועיגון מיצובה של אוניברסיטת תל אביב כאוניברסיטה היזמית של ישראל, וכשחקנית בינלאומית בתחום זה.

מערך היזמות והחדשנות בהנהגתו של פרופ' צבירן יעבוד עם הסטודנטים והסגל ובשיתוף פעולה עם התעשייה ועם שותפים חיצוניים, במטרה להקנות את הידע הרלוונטי, לטפח יזמות ולתאם את מכלול הפעילויות לתמיכה ביזמות ובחדשנות בקרב קהיליית הקמפוס – סטודנטים, מרצים וחוקרים.

מערך היזמות והחדשנות באוניברסיטה יכלול, בין השאר, את מרכז היזמות שהוקם לפני כשנתיים, מרכזי יזמות נושאיים שיוקמו ביחידות השונות, מעבדות תמיכה ביזמות, קשרי אקדמיה-תעשיה ועוד. בנוסף יתואמו פעילויות היזמות עם רמות – זרוע מסחור הטכנולוגיות של אוניברסיטת תל-אביב; עם קרן ההשקעות האוניברסיטאית – טאו ונצ'רס; עם תחרות הסטארט-אפים; מועדון הסטודנטים ליזמות; ועוד. 

לדברי פרופ' צבירן, "המטרה היא למנף את הידע הרב והניסיון שנצבר בהטמעת ערכי היזמות והחדשנות ולקדם את הרוח היזמית של הסטודנטים והסגל שלנו תוך יישום מתודולוגיות מתקדמות ללימוד ועשייה". צבירן גם לא מתעלם מאתגרי התקופה ומוסיף: "תקופת הקורונה גרמה להאצת תהליכים ולמעבר מהיר ללימוד מרחוק, שמהווה כיום את אחד האתגרים המרכזיים של האוניברסיטה. לייצר תמהיל שימשיך לשלב לימוד מרחוק בראייה ארוכת טווח, לצד המשך פיתוח הרוח והעשייה היזמית של האוניברסיטה". 

אוניברסיטת תל אביב דורגה במקום ה-8 בעולם, והראשון מחוץ לארה"ב, בדירוג של 50 האוניברסיטאות המובילות בעולם, במספר בוגריהם היזמים, לשנת 2019. זהו דירוג הנערך מדי שנה על-ידי חברת המידע העסקי פיצ'בוק (PitchBook). בדירוג נוסף של בוגרי תכניות לתואר שני במנהל עסקים, דורגה הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב במקום ה-13 בעולם, והיא היחידה הנכללת בין 25 האוניברסיטאות המובילות בתכניות ה-MBA.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים