ליאורה שכטר נבחרה לסמנכ"לית מערכות המידע והדיגיטל של הכללית

היא תחליף את משה שדה, שמונה למנכ"ל חברה בת של שירותי בריאות כללית ● הקרב על התפקיד בארגון הבריאות הגדול היה צמוד, וכעת מתחיל הקרב לקראת המכרז למחליף של שכטר בעיריית תל אביב-יפו

ליאורה שכטר, סמנכ''לית מערכות מידע ודיגיטל בשירותי בריאות כללית. צילום: ניב קנטור

הנהלת שירותי בריאות כללית בחרה בליאורה שכטר, מנמ"רית עיריית תל אביב-יפו, לתפקיד סמנכ"לית וראשת חטיבת הדיגיטל בארגון. שכטר תחליף את משה שדה, שהתקדם לתפקיד מנכ"ל החברה הבת כללית הנדסה רפואית.

במכתב שפרסם מנכ"ל הכללית, אהוד דודסון, לפני שעות אחדות לעובדי הקופה הוא מציין כי "דירקטוריון הכללית, בראשותו של יוחנן לוקר, אישר את ההמלצה למינויה של שכטר לתפקיד הבכיר".

משה שדה, המנכ"ל החדש של כללית הנדסה רפואית. צילום: דוברות שירותי בריאות כללית

משה שדה, המנכ"ל החדש של כללית הנדסה רפואית. צילום: דוברות שירותי בריאות כללית

שכטר נבחרה מתוך שלושה מועמדים בכירים שהגיעו לשלב הגמר, שנבחרו מתוך עשרות מועמדים שהתמודדו על התפקיד הנחשק. היא מגיעה לתפקיד לאחר שב-10 השנים האחרונות היא מכהנת כמנמ"רית עיריית תל אביב-יפו – העיר השנייה בגודלה במדינה. שכטר החלה את דרכה המקצועית בצה"ל, שם מילאה תפקידים ניהוליים באגף התקשוב, ובתפקידה האחרון הייתה ה-CTO שלו. לאחר שחרורה היא מונתה לתפקידה הנוכחי, כמנהלת מערכות המידע של העירייה, והובילה את פיתוח תפיסת העיר החכמה ויישומה. בתפקיד זה זכתה שכטר להכרה ולהערכה רבה על ההישגים שהביאה את העיר אליהם. יצוין כי בנוסף לתפקידה, שכטר מכהנת כיו"רית פורום המנמ"רים בשלטון המקומי.

"שכטר היא בעלת ניסיון ניהולי מקצועי עשיר בתחום מערכות המידע והדיגיטל, בדגש על מו"פ, כלים טכנולוגיים והטמעתם בארגונים גדולים ועתירי מידע", כתב פרופ' דודסון במכתבו לעובדים.

שכטר אישרה את הידיעה ואמרה: "אני ניצבת בפני אתגר מרתק ומודה על הבחירה בי. עיריית תל אביב-יפו הייתה בית חם בשבילי ב-10 השנים האחרונות, וזכיתי לעבוד לצד עובדים מדהימים בארגון שאין שני לו במקצועיותו".

במכרז לתפקיד מנמ"ר הכללית, שדבר קיומו פורסם בראשונה באנשים ומחשבים, יש הצהרת כוונות למשימות שיעמדו בפני שכטר: על פי המכרז, המועמד שייבחר יתבקש להכין תוכנית אב רב שנתית להשקעות ופיתוח בתחום אחריותו, הובלת חדשנות, וכן פיתוח ואיתור טכנולוגיות חדשות לניהול המידע והאונליין.

מי יהיה מנמ"ר עיריית תל אביב-יפו?

הידיעה על מינויה של שכטר פותחת מרוץ לא פחות מרתק מזה שהסתיים על תפקיד מנמ"ר עיריית תל אביב-יפו במקומה. המנמ"ר ייבחר במכרז על פי המקובל בשירות הציבורי וצפויים להתמודד עליו לא מעט מועמדים – מתוך האגף, מהשלטון המקומי ככלל ומועמדים חיצוניים.

אגף התקשוב בעיריית תל אביב-יפו הוא מהגדולים בארץ ומועסקים בו כמה מאות אנשים. הוא אחראי לעיצוב אסטרטגיית התקשוב והדיגיטל של העיר, שנחשבת כבירת העסקים, התרבות והכלכלה של ישראל.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דן תל ניר

    ברכות להצלחה בתפקיד המאתגר , מהכרותי את ליאור ואת התפקיד ליאורה ראויה לתפקיד דן תל ניר מנמ"ר כללית לשעבר 19861990

אירועים קרובים