הקריירה החדשה של משה שדה: מונה למנכ"ל כללית הנדסה רפואית

שדה יסיים בקרוב את תפקידו כראש חטיבת מערכות מידע ודיגיטל של הכללית ● החברה שהוא יעמוד בראשה מעניקה שירותי תמיכה למערכות הבריאות ומעסיקה 300 עובדים ● טרם מונה לו מחליף

משה שדה, המנכ"ל החדש של כללית הנדסה רפואית. צילום: דוברות שירותי בריאות כללית

יו"ר דירקטוריון שירותי בריאות כללית אישר אמש (ג') את מינויו של משה שדה, המנמ"ר היוצא של הקופה, לתפקיד מנכ"ל כללית הנדסה רפואית, חברה בת שלה.

כללית הנדסה רפואית נותנת שירותי תמיכה למערכות בריאות במגוון תחומי הנדסה. בין תחומי העיסוק שלה: תחזוקה ותמיכה במכשור רפואי, וכן תכנון וייעוץ בהקמת יחידות רפואיות בבתי חולים ובמרפאות. החברה מעסיקה כ-300 עובדים והיא אחת משלוש החברות הבנות של הכללית.

בהודעה שפרסם אתמול פרופ' אהוד דודסון, מנכ"ל הכללית, לעובדי הקופה נכתב כי שדה יחליף את מיקי דוידוביץ', הפורש לגמלאות. כפי שפורסם בלעדית באנשים ומחשבים, הכללית פרסמה מודעה לתפקיד ראש חטיבת מערכות מידע ודיגיטל במקומו, ותהליך איתור המועמדים נמצא בימים אלה בעיצומו.

שדה, בוגר תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול ותואר שני בהצטיינות בניהול מערכות בריאות באוניברסיטת בן גוריון, החל את דרכו בכללית ב-2001 כמנמ"ר בית החולים מאיר. בהמשך הוא מילא שורה של תפקידים בכירים בארגון הבריאות, כאשר לפני שמונה לראש חטיבת מערכות מידע ודיגיטל. לפני כן הוא היה משנה למנכ"ל בית החולים סורוקה. בחודשים האחרונים הוביל שדה את פעילות המחשוב, מערכות המידע והדיגיטל של הכללית במשבר הקורונה, והחטיבה בראשותו נתנה מענה מלא לאתגרים המשתנים שנדרשו – ליחידות הקצה, לבתי החולים, למרפאות ולעובדי הכללית שעברו לעבוד מהבית.

פרופ' דודסון ציין כי "שדה מכיר היטב את מערכת הבריאות ואת שירותי בריאות כללית. הוא מביא עמו ניסיון מקצועי וניהולי עשיר, ראייה מערכתית ויכולת הובלת שינויים ארגוניים רחבי היקף".

שדה אמור להיכנס לתפקיד במהלך החודשים הקרובים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים