צ'יקו מנשה ואורי גבאי מונו למנכ"לים משותפים בסטארט-אפ ניישן סנטרל

השניים ינהלו יחדיו את החברה, שפועלת לקידום תעשיית הסטארט-אפים הישראלית ● כמו כן, אייל גולדמן מונה לסמנכ"ל תקשורת ומותג, ואריטה מצוף - לדירקטורית שיווק בכירה

מימין: אורי גבאי וצ'יקו מנשה, מנכ"לים משותפים בסטארט-אפ ניישן סנטרל. צילום: יח"צ

שורת מינויים בסטארט-אפ ניישן סנטרל: הארגון, שפועל לקידום סצנת הסטארט-אפים הישראלית, הכריז היום (א') על מינויים של אורי גבאי, עד כה סמנכ"ל אסטרטגיה בחברה, וצ'יקו מנשה, עד כה סמנכ׳׳ל שיווק ותקשורת, למנכ"לים משותפים. כמו כן, אייל גולדמן מונה לסמנכ"ל תקשורת ומותג, ואריטה מצוף – לדירקטורית בכירה ומנהלת מערך השיווק. השניים יצטרפו למנכ"ל הנוכחי של סטארט-אפ ניישן סנטרל, פרופ' יוג'ין קנדל, לשעבר ראש המועצה הלאומית לכלכלה – שעומד בראש הארגון.

בטרם הגיע לארגון, שימש גבאי כסמנכ"ל אסטרטגיה ברשות החדשנות ובתפקידים בכירים נוספים במגזר הציבורי. מנשה, עיתונאי בעברו, שימש בתפקידיו האחרונים כמשנה למנכ"ל החדשות בתאגיד השידור כאן, ולפני כן כמנהל רשת ב׳ של קול ישראל. גולדמן היה הדובר ומנהל קשרי החוץ של יבמ בישראל, ומאחוריו ניסיון של 16 שנים בתפקידים שונים בעולם התקשורת. מצוף מביאה אתה ניסיון של שני עשורים כסמנכ"לית שיווק בחברות היי-טק ישראליות ובינלאומיות, שהאחרונה שבהן הייתה סטרטסיס.

בחודשים האחרונים הובילה סטארט-אפ ניישן סנטרל, שהינה חברה לתועלת הציבור, פעילויות לחיזוק תעשיית ההיי-טק והחדשנות המקומית, שהחלו מיד עם התפרצות מגפת הקורונה: עידוד השקעות המוסדיים בהיי-טק הישראלי, הקמת אתר Corona Tech Israel – זירת תוכן עם כ-300 פתרונות שונים למשבר הקורונה תוצרת כחול לבן, וחתימה על שורה של הסכמים ושיתופי פעולה לשידוך פתרונות ישראליים למדינות שונות, בהן שבדיה, טייוואן, גרמניה ומדינות אמריקה הלטינית. מחלקת המחקר של הארגון השיקה דו"חות רבים, כגון דו"ח שמראה על פריחתה של תעשיית הפינטק הישראלית, שממוקמת חמישית בעולם וגייסה בשנה החולפת 1.8 מיליארד דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים