פורטינט רכשה חברה הפועלת לאבטחת הענן

OPAQ Networks פיתחה פתרון מבוסס ענן, המגן על הרשתות המבוזרות של הארגונים - ממרכזי נתונים, סניפים, משתמשים מרוחקים ועד להתקני IoT ● גורמים בשוק בארה''ב העריכו את הסכום בכמאה מיליון דולר

פורטינט

פורטינט (Fortinet) רכשה את OPAQ Networks האמריקנית, הפועלת בעולם אבטחת הענן. פרטי העסקה לא נמסרו, אולם גורמים בשוק בארה"ב העריכו את הסכום בכמאה מיליון דולר.

הנרכשת הוקמה ב-2016, מונה 50 עובדים וגייסה 43.5 מיליון דולרים בשני סבבי גיוס. היא פיתחה פתרון לתחום ה-SASE (ר"ת Secure Access Service Edge) בענן. הפתרון מבוסס הענן שלה, ZTNA (ר"ת Zero Trust Network Access) מגן על הרשתות המבוזרות של הארגונים, החל ממרכזי נתונים, סניפים משרדיים, משתמשים מרוחקים ועד להתקני האינטרנט של הדברים, IoT.

הנרכשת, חברה אמריקנית הפועלת בעולם אבטחת הענן. OPAQ Networks

הנרכשת, חברה אמריקנית הפועלת בעולם אבטחת הענן. OPAQ Networks

הפלטפורמה של OPAQ מאפשרת ל-MSSP, ספקי שירותי אבטחה מנוהלים, חברות טלקום ושותפים נוספים לשלב את פלטפורמת ה-SASE בסביבה מרובת לקוחות – לתוך הפתרונות שלהם. "בהינתן המצב שבו עובדים רבים עברו לעבודה מהבית, וכאשר משתמשים, התקנים, יישומים, שירותים ונתונים רבים יותר נמצאים מחוץ לארגון", נמסר, "השילוב של מארג האבטחה המקיף של פורטינט עם פלטפורמת הענן של OPAQ מאפשר לקבל אבטחה טובה יותר".

לפורטינט היה פתרון SASE בתצורת רישוי מסורתי או בדטה סנטר, וכעת, הרכישה תרחיב יכולות אלו לענן.

"הרכישה של OPAQ מאפשרת לפורטינט לספק כמה יתרונות: יכולות גדילה, ביצועים ואבטחה טובים יותר; סל פתרונות אבטחת ענן משולב ומקיף; שילוב בין תקשורת לאבטחת מידע, יחד עם ה-SD-WAN של פורטינט, המרחיב את גישת החברה לרשת המבוססת על אבטחה".

קן קסי, מייסד, יו"ר ומנכ"ל פורטינט. צילום: יח"צ

קן קסי, מייסד, יו"ר ומנכ"ל פורטינט. צילום: יח"צ

קן קסי, מנכ"ל, מייסד ויו"ר דירקטוריון פורטינט, אמר כי "התנופה האחרונה בשוק ה-SASE מאשרת אף יותר את גישת הרשת המבוססת על אבטחה שבה אנו דוגלים. בעידן זה של היפר-חיבוריות והרחבת הרשתות – כאשר קצות הרשת מתפרסים לאורך כל התשתית הדיגיטלית – יש צורך בשילוב בין הרשתות והאבטחה. הרכישה מאפשרת לנו לספק פלטפורמת SASE מקיפה, באמצעות ארכיטקטורת ענן גמישה ויעילה מבחינת עלות".

רכישות, רכישות ועוד רכישות

לפני תשעה חודשים פורטינט רכשה את אינסיילו (enSilo), חברה שמקורה בישראל, המתמחה באבטחה מתקדמת של נקודות קצה, בעשרות מיליוני דולרים. אינסיילו מתמקדת בשניים מהאיומים הבולטים על ארגונים: שיבוש נתונים וגניבת מידע. היא מספקת לארגונים הגנה אוטומטית ובזמן אמת על נקודות קצה מפני מתקפות סייבר, ובהן נוזקות וכופרות, ומטפל בהן גם לאחר קרות האירוע. החברה מספקת לארגונים נראות והתראות, וכן אנטי וירוס, פלטפורמה לשליטה על תקשורת בין אפליקציות.

לפני שבעה חודשים פורטינט רכשה את CyberSponse, המספקת כלי SOAR – תזמור אבטחה, אוטומציה ותגובה. מאז הקמתה בשנת 2000, ענקית האבטחה רכשה 14 חברות.

לפני שנרכשה בעצמה, OPAQ ביצעה שלוש רכישות: את Bat Blue Networks ואת Drawbridge Networks ב-2017, ואת FourV Systems בשנת 2018.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים