גוגל מציגה: Gmail יהפוך למרחב עבודה משולב

גוגל הודיעה על שילוב של שירותי ההודעות, הצ'אט בווידיאו, שיתוף קבצים, חדרי מפגש וירטואליים, שיתוף עבודה בזמן אמת ועוד – לתוך Gmail, שיהפוך לערכה של יישומים הנגישים ממקום אחד, בלי הצורך "לדלג" בין אפליקציות

G-Suite - מרחב עבודה משולב. אילוסטרציה: גוגל

גוגל (google) מציגה עיצוב מחדש ושינויים מהותיים ב-Gmail – בעצם הגדולים ביותר ב-16 שנות קיומו – אבל כרגע הם זמינים רק למשתמשים עסקיים באמצעות G-Suite, ויגיעו לכל משתמשי Gmail לא לפני 2021.

בבלוג רשמי של החברה, הודיעה גוגל על שילוב של שירותי ההודעות, הצ'אט בווידיאו, שיתוף קבצים, חדרי מפגש וירטואליים, שיתוף עבודה בזמן אמת ועוד – לתוך Gmail, שיהפוך לערכה של יישומים הנגישים ממקום אחד, שגוגל מכנה אותו כ"מרחב עבודה משולב".

"שוב ושוב שמעתי מהמשתמשים שלנו, שהמעבר בין היישומים מפריע לרצף – וגם לריכוז", ציין ז'אביה וולטרו, סכם נשיא בגוגל. "זוהי הסיבה לכך, שבחוויה המשולבת השקענו מחשבה כיצד לסייע לכם לעבוד בצורה זורמת יותר".

למעשה, כעת ישולבו ב-Gmail השירותים Meet, Chat, Drive, Docs/Sheets/Slides ו-Tasks, כמו גם Rooms – מה שיהפוך אותו למתחרה ישיר ב-Slack וב-Teams של מיקרוסופט.

המשתמשים יכולים לשתף קבצים ולעבוד עליהם יחד בזמן אמת, ובתוך כך לקיים שיחת וידיאו מבלי לצאת מיישום הדואר.

השינויים הללו ייפרסו בקרוב גם לאפליקציות של אנדרואיד ו-iOS, אבל החיסרון הגדול, כאמור, הוא שהשינוי יהיה זמין רק ב-G-Suite, שהוא שירות בתשלום למשתמשים ארגוניים, והמשתמשים הרגילים ב-Gmail ייאלצו להמתין להם עוד זמן רב למדי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים