XM Cyber הישראלית גייסה 17 מיליון דולר

החברה, המתמחה בסימולציית תקיפה וניתוח סיכוני סייבר - שהוקמה על ידי תמיר פרדו, ראש המוסד לשעבר, ובכירים נוספים מקהילת הביטחון - שלימה סבב גיוס שני ● כספי הגיוס ישמשו להגדיל את יכולות המו"פ של החברה

נעם ארז, מנכ"ל ומייסד-שותף, XM Cyber. צילום: יורם רשף

XM Cyber שהוקמה על ידי תמיר פרדו, ראש המוסד לשעבר, ובכירים נוספים מקהילת הביטחון – הודיעה היום שהיא השלימה סבב גיוס B בסך כולל של 17 מיליון דולר. בגיוס לקחו חלק  Macquarie Capital, Nasdaq Ventures, Our Innovation Fund ו-Swarth Group, והכסף ישמש להאצת פיתוח מוצרים חדשים ולהרחבת הפעילות ברחבי העולם. עד כה החברה גייסה 49 מיליון דולר.

לחברה כיום עשרות רבות של  לקוחות בארה"ב, אירופה ואסיה, ביניהם חברות הנמנות על הפורצ'ן 500, כגון מוסדות פיננסים מובילים, תשתיות קריטיות, תעשייה ועוד. החברה – המעסיקה כיום 72 עובדים ומגייסת כל העת עובדים חדשים – הגדילה את מכירותיה בשנת 2019 פי שלושה, בהשוואה לשנת 2018, ומתכננת המשך צמיחה מהיר בשנים הבאות.

XM Cyber פיתחה פלטפורמה שמדמה באופן אוטומטי, רציף ובטוח, התקפות סייבר עבור ארגונים, ומסייעת בניתוח הסיכונים וביצירת תהליך שיפור מתמיד של רמת האבטחה בארגון. הפלטפורמה מזהה בפועל את יכולתו של התוקף לעבור מתחת לרדאר של רבות מההגנות הקיימות כיום בארגונים, והיכולת שלו לנצל "חורים ברשת". בנוסף, המערכת מספקת בלחיצת כפתור דו"ח מפורט ומתועדף של הפעולות הנדרשות לביצוע על מנת לחסום את יכולתו של התוקף לנוע ברשת ולהגיע לנכסים הקריטיים של הארגון. השילוב בין פגיעויות, טעויות קונפיגורציה והתנהגויות משתמש יחדיו מאפשר, בצורה ייחודית, להבין את ההשפעה של כל בעיה על הנכסים הקריטיים.

בדצמבר, XM Cyber הציגה פתרון חדש נוסף של מוצר ה-BAS הראשון, שיוכל לדמות מתקפה על AWS – שירותי הענן של אמזון (Amazon). המודול החדש מחשב ווקטורי תקיפה אפשריים על גבי סביבות ענן, ובכך עוזר לחשוף ולתעדף בעיות אבטחה. הדמיית מתקפות סייבר על שירותי AWS של ארגון מסוים מאפשרת ניתוח סיכונים ומציאת בעיות שקשה למצוא באמצעות הכלים הקיימים כיום בשוק. כיום נמצאים בפיתוח כלים דומים ל-AZURE – הענן של מיקרוסופט (Microsoft), ול-(GCP), הענן של גוגל (Google).

נעם ארז, מנכ"ל ומייסד-שותף של XM Cyber, ציין כי, "בתקופה זו, בה עסקים מאמצים באינטנסיביות עבודה מרחוק ושירותי ענן, משטח התקיפה גדל בצורה משמעותית. היכולת להבין מהן הבעיות הקריטיות ביותר, וכיצד לפתור אותן תחת מגבלות המשאבים, הופך את הפתרון של XM למוצר הכרחי כיום. היכולת להבטיח מימון משמעותי בזמן מגיפה עולמית, הוא עדות לחשיבות המוצר ולאמון הרב שנותנים המשקיעים במוצר ובצוות שלנו. אנחנו מודים למשקיעים שלנו על הבעת האמון בנו ומצפים להמשך התנופה שבה נמצאת החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים