רו"ח דורון רונן נבחר לנשיא לשכת המבקרים הפנימיים

רונן, שכיהן עד כה כממלא מקום נשיא הלשכה, יחליף את הנשיא הקודם, רו"ח דורון כהן, שמונה למנכ"ל דסק"ש ● לדבריו, "במיוחד בתקופה זו, חשובה תרומתה של הביקורת הפנימית לארגון"

רו"ח דורון רונן, נשיא לשכת המבקרים הפנימיים IIA ישראל. צילום: ניב קנטור

רו"ח דורון רונן נבחר אתמול (ד') פה אחד לנשיא לשכת המבקרים הפנימיים IIA ישראל. הוא יחליף את הנשיא הקודם של הלשכה, רו"ח דורון כהן, שמונה למנכ"ל דסק"ש.

לרונן ניסיון רב במקצועות הביקורת הפנימית, הביקורת ואבטחת טכנולוגיות המידע, ניהול הסיכונים והביקורת החקירתית. הוא כיהן בעבר כנשיא ISACA ישראל – האיגוד הישראלי לביקורת ואבטחת מערכות מידע, וקיבל בשמו ארבע פעמים את פרס הסניף המצטיין באזור אירופה ואפריקה ופעמיים את הפרס העולמי. הפרס ניתן על הישגי הסניף הישראלי בתחום ההשתלמויות, ותרומה לפעילות המקצועית הבינלאומית. בשנים האחרונות שימש רונן כממלא מקום וסגן נשיא הלשכה, והתמנה באחרונה כחבר בוועדת התקינה המקצועית הבינלאומית של ה-IIA העולמי.

עם היבחרו מסר רונן כי "אנחנו נמצאים בתקופה מאתגרת – המשק הישראלי והכלכלה העולמית מתמודדים עם משבר בריאותי וכלכלי. הביקורת הפנימית הינה שומר סף חשוב בארגון. במיוחד בתקופה זו, חשובה תרומתה למתן ערך מוסף אמיתי ומשמעותי לארגון: המבקרים הפנימיים תורמים לשיפור הבקרות הפנים ארגוניות ולשיפור תהליכים. אחד מאתגרי הביקורת הפנימית כיום הינו התמודדות עם עבודה מרחוק וביקורת מרחוק. נמשיך לצייד את חברי הלשכה בידע ובכלים מקצועיים וטכנולוגיים: כריית נתונים, איומי סייבר, סיכוני פגיעה בפרטיות ועוד".

דורון רונן עם יובל שמלא, הזוכה הראשון בנינג'ה ישראל. צילום: ניב קנטור

דורון רונן עם יובל שמלא, הזוכה הראשון בנינג'ה ישראל. צילום: ניב קנטור

לשכת המבקרים הפנימיים IIA ישראל היא חלק מארגון ה-IIA העולמי, שיש לו כ-200 אלף חברים ב-180 מדינות. הלשכה בישראל הוקמה לאחר איחוד של שני גופים – איגוד ולשכת המבקרים הפנימיים, והיא מציינת השנה 60 שנים להיווסדה. היא מפרסמת תקנים מקצועיים וכתב עת, עורכת כנסים והשתלמויות מקצועיות, מכשירה ומעניקה הסמכות מקצועיות בינלאומיות שהחשובה בהן היא CIA – מבקר פנימי מוסמך, ומקיימת שיתופי פעולה עם ארגונים מקבילים בארץ ובעולם. הכנסים המקצועיים השנתיים של הלשכה מופקים על ידי אנשים ומחשבים ומושכים אליהם מאות משתתפים. הכנס השנה התמקד בביקורת הפנימית ו-"אתגר הנינג'ה", ושבר שיא של 650 משתתפים. השתתף בו יובל שמלא, הזוכה הראשון בתכנית הריאליטי נינג'ה ישראל.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עדי שנאן

    הבן אדם הנכון, לתפקיד הנכון ובעיקר בזמן הנכון. ברכות ובהצלחה רבה.

אירועים קרובים