שי בן יצחק, ממייסדי 888, נהרג בהתרסקות מטוס קל

התאונה אירעה סמוך ליקום שבשרון ● בנו בן ה-11 נפצע קל ● בן יצחק היה בין מקימי ענקית ההימורים אונליין לפני יותר מ-20 שנים, והשקיע באתר האופנה עדיקה ובבבילון

מטוס אולטרה לייט שהתרסק. צילום אילוסטרציה: BigStock

שי בן יצחק, ממייסדי ענקית ההימורים אונליין 888, נהרג בהתרסקות מטוס קל מסוג אולטרה לייט, שאירעה אתמול (ש') בסמוך לקיבוץ יקום שבשרון. בנו בן ה-11 נפצע באורח קשה. לפי שעה לא ידוע מה גרם לתאונה.

בן יצחק היה יזם ומשקיע בולט, והונו מוערך במאות מיליוני שקלים. לצד 888, הוא היה בין מקימי אתר מוצרי האופנה עדיקה ובין המשקיעים בבבילון. עם זאת, הוא מהפחות מוכרים בענף, שכן הוא הקפיד לשמור על חייו הפרטיים ולא הירבה בחשיפה תקשורתית.

ב-1997, בהיותו בן 28 ולאחר שעבד כמהנדס תוכנה בכמה חברות, הוא הקים את 888 יחד עם אחיו, רן, ועם האחים אבי ואהרון שקד. מאז התפתחה החברה והפכה לחברת ההימורים אונליין מהגדולות בעולם. מרכז הפיתוח הראשי של החברה נמצא בהרצליה, אולם יש לה מרכזי פיתוח נוספים בעולם, בהם בגיברלטר, שם היא גם רשומה מסיבות של מס, באנטיגואה ובלונדון. 888 פועלת בעיקר בארצות הברית ובאירופה, כאשר אחת הסיבות לכך היא האיסור על הימורים, ובכלל זה על הימורים אונליין, בישראל.

בעשור הראשון של החברה, בן יצחק נחשב למוח הטכנולוגי מאחורי פעילותה. עם זאת, ב-2006, שנה לאחר הנפקת החברה בבורסת לונדון, שממנה התעשר, הוא פרש מכל תפקידיו הניהוליים בה ועבר להתגורר בכפר נטר שבשרון. הוא חזר ל-888 ב-2011, בעיקר מאחורי הקלעים, ובהמשך שימש כדירקטור בה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים