"גם בימים מורכבים אלה אגף התקשוב מבטיח עליונות קיברנטית"

אלוף ליאור כרמלי, ראש אגף התקשוב וההגנה בסייבר, בפקודת יום ליום העצמאות למדינה: "המעבר החד בין יום הזיכרון לחגיגות יום העצמאות מסמל את חוסנה ועוצמתה של מדינת ישראל"

אלוף ליאור כרמלי, ראש אגף התקשוב וההגנה בסייבר. צילום: דובר צה"ל

"אגף התקשוב וההגנה בסייבר ממשיך, גם בימים מורכבים אלה, לשמור על כשירות מבצעית, להבטיח את עליונות צה"ל במרחב הקיברנטי, ובמקביל – לסייע למאמץ הלאומי. זאת, תוך הקפדה יתרה על שמירת הבריאות של המשרתים ועל מניעת ההידבקות שלהם בנגיף", כך כתב אלוף ליאור כרמלי, ראש אגף התקשוב וההגנה בסייבר, בפקודת יום ליום העצמאות למדינה.

בימים אלה, כתב האלוף כרמלי, "אנו מציינים 72 שנים להקמת המדינה. אנו נמצאים בעיצומה של מציאות שונה ומאתגרת בהתמודדות עם מניעת ההתפשטות של נגיף הקורונה במדינת ישראל ובצה"ל".

"השנה, בראשונה, ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה, לא נעמוד יחדיו ליד קבר המפקד, הפקוד או החבר, ולא נעמוד דום בעת שמיעת הצפירה – בטקס רב משתתפים",  המשיך האלוף, "השנה נעצור, נתייחד ונזכור – ונעשה זאת בסביבה מצומצמת – את אלה שהקריבו את חייהם למען המדינה ובזכותם אנו כאן היום. לעולם לא נשכח מה כבד המחיר ששילמו הנופלים ומה גדול הכאב שנפער בלב משפחותיהם. לנצח נזכור את המחויבות שלנו להמשיך לצעוד בדרכם ולהבטיח את המשך קיומה של המדינה, את עצמאותה ואת שגשוגה".

כמדי שנה, ציין האלוף כרמלי, "המעבר החד בין יום הזיכרון לחגיגות יום העצמאות, מסמל את חוסנה ועוצמתה של מדינת ישראל. כבר יותר משבעה עשורים המדינה עומדת איתנה אל מול האתגרים הביטחוניים והחברתיים כאחד, ויודעת להתגבר ולנוע קדימה, לעבר עתיד טוב יותר".

"חיילי ומפקדי האגף", סיים האלוף כרמלי, "יום הזיכרון ויום העצמאות מזכירים לנו את האחריות הכבדה המוטלת על כתפינו. המשיכו לבצע את משימתכם במקצועיות, ביסודיות ובנחישות למימוש האחריות המתרחבת של האגף. זו חובתנו, זו עוצמתנו וזה ייעודנו. אני מאחל בריאות שלמה לכולכם, ומעבר מוצלח לשגרה 'בנוכחות קורונה', וחג עצמאות שמח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים