IT, ביצים וכוסברה: וואן רוכשת את מייסופרמרקט

חברת ה-IT מכניסה לעגלת הקניות שלה את סטארט-אפ האי-קומרס, שמציע אתר השוואת מתחרים, מאפשר הקמה ותפעול של אתרים בתחום, ונותן שירות ניתוח ביג דטה ● בין לקוחות מייסופרמרקט: רשתות המרכולים הגדולות בישראל

עדי אייל, מנכ"ל קבוצת וואן.

רכישה בצל הקורונה: וואן "מכניסה לעגלה" שלה עוד חברה – והפעם בתחום הסופרמרקטים. היא רוכשת את הפעילות בארץ של מייסופרמרקט, בהיקף שלא נמסר לפרסום, והחברה אף לא הודיעה על הרכישה לבורסה. לפי גורמים בשוק, הסיבה לכך היא הסכום הנמוך של הרכישה, שלהערכתם מגיע לכמיליון שקלים.

הנרכשת היא סטארט-אפ שנוסד ב-2005, מחזיק אתר קניות והשוואת מחירים, ומתמחה גם בהקמה ובתפעול של אתרי אי-קומרס לחברות קמעונאיות. מייסופרמרקט פעלה בהתחלה בעיקר בבריטניה, אולם מחאת יוקר המחיה שהייתה ב-2011 והדיון הציבורי על הסוגייה הביאו לכך שהיא החלה לפעול גם בארץ.

האתר של מייסופרמרקט משמש מאות אלפי צרכנים מדי חודש, והוא אחראי לחלק מהיקף המכירות באינטרנט של רשתות המרכולים הגדולות בארץ, ביניהן שופרסל, רמי לוי, ויקטורי, מגה, יינות ביתן, מחסני השוק ועוד.

הנרכשת פועלת בישראל בשלושה תחומים עיקריים: הראשון – כאתר לביצוע קניות והשוואת מחירים של סלי קניות בין רשתות הסופרמרקט הגדולות בארץ. השני הינו הקמה ותפעול של אתרי אי-קומרס עבור חברות ורשתות קמעונאיות, המבקשות להיכנס לעולם הדיגיטל, לטובת בנייה של מנועי צמיחה נוספים. התחום השלישי הוא שירות מידע עסקי, המבוסס על ניתוח ביג דטה, במטרה לזהות מגמות צריכה בשוק הקמעונאי.

"המטרה: להעמיק את היכולות של וואן במגזר הקמעונאות"

במייסופרמרקט אומרים כי "הדיגיטל מאפשר לצרכנים לקבל החלטת קנייה מבוססת עלויות וזמני אספקה מיטביים, ובנוסף מאפשר לקמעונאים לייעל את הממשק עם הלקוחות במרחב האונליין".

מוואן נמסר ש-"הרכישה היא מהלך שנועד להרחיב את שירותינו ולהעמיק את היכולות המקצועיות שלנו במגזר הקמעונאות, וספציפית בשוק המזון, במרחבים הפיזי והדיגיטלי".

לדברי עדי אייל, מנכ"ל וואן, "המומחיות של הנרכשת בהקמת אתרי סחר מקוון מהווה תוספת כוח לפעילות שלנו במגזר זה, שכוללת מערכות ERP לניהול הרשת הקמעונאית, קו הקופות ושרשרת הליקוט, מבצעים, , Self Checkout ניהול מועדוני לקוחות ועוד. החיבור בינינו לבין מייסופרמרקט יעשיר את מגוון הפתרונות שאנחנו מציעים, לטובת משתמשי הקצה והקמעונאים כאחד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים