פתרון כחול לבן לניהול שכר לעובדים מהבית בזמן קורונה

סינריון השיקה פתרון שניתן לגישה מרחוק ולקבל שירותי חשבות שכר, לצד פתרונות משולבים לניהול נתוני השכר ובקרה על עבודה של עובדים מהבית

אבנר מימון, מנכ"ל EMEA בסינריון מערכות. צילום: ראובן קופיצ'ינסקי

העבודה מהבית בזמן הקורונה יצרה אתגרים חדשים, בין היתר בתחום ניהול שכר לעובדים מהבית והצורך לבצע שורה של פעולות הכרוכות בתהליך מורכב זה, הכולל גם דיווח לרשויות המס, דיני עבודה ובקרת נוכחות.

ממש לפני פרוץ הקורונה בישראל, השיקה חברת סינריון פתרון שנועד לאפשר למנהלים אלו לעבוד גם מרחוק, וכאשר יחזרו לעבודה יוכלו להמשיך ולנהל את העסק שלהם בעזרת מערכות אלו.

המערכת היא כחול לבן, ופותחה על ידי צוותי הפיתוח של סינריון. הפתרון הזה מהווה חידוש בסל המוצרים של החברה, שמזה שנים מתמחה במערכות לניהול ההון האנושי בארגון לארגונים גדולים.

הפתרון החדש מיועד לחברות קטנות ובינוניות, עד 100 עובדים, וכאמור ניתן לגישה מרחוק, כמו במצבים של עבודה מהבית בימים אלו. המשתמש יכול לגשת למערכת מכל מקום ולקבל שירותי חשבות שכר, לצד פתרונות משולבים לניהול נתוני השכר. פי'צר מעניין, רלוונטי לימים אלו, הוא פתרון שמאפשר בקרה על עבודה של עובדים מהבית.

לדברי אבנר מימון, מנכ"ל EMEA בסינריון מערכות, "מערכת השכר פותחה בטכנולוגיה מתקדמת ביותר ובהשקעה כספית גדולה, והיא מאפשרת לשלוט בהוצאות השכר, בהפקת תלושים ובניהול מלא של תהליכי העבודה, גם באמצעות אפליקציה, שמתאימה מאוד לימים אלו".

לדבריו, "המערכת מאפשרת ניהול מתקדם של המשאב האנושי, ללא צורך בהשקעות מיותרות בתשתיות וברישוי יקר, וחוסכת את הצורך בהקמת נתונים במערכות שונות, מאפשרת אוטומציה של תהליכים וצמצום אדמיניסטרציה וניירת״.

עוד מוסיף מימון, כי המערכת תוכננה גם עבור לקוחות שאינם מחזיקים בדרך כלל חשבי שכר או מנהלי משאבי אנוש באופן קבוע. ולכן, סינריון מצמידה אליהם חשב שכר בכיר, רו"ח שמסייע להם בכל ההיבטים של תהליכי השכר ומשאבי האנוש בארגון, והכל בעבודה מרחוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים