מערך הסייבר הלאומי הקים זירת מפגש אונליין לפתרונות הגנה למשק

המרקט פלייס הוקם כצעד חירום, על מנת שחברות יציעו לארגונים פתרונות להגן על עצמם במקום אחד, וייסגר כשבועיים אחרי החזרה לשגרה ● עד כה הצטרפו אליו כ-50 חברות

ההאקרים "מחפשים" גם את האוניברסיטאות. צילום אילוסטרציה: BigStock

מערך הסייבר הלאומי הקים מרקט פלייס, זירת מפגש אונליין, שבה חברות סייבר ישראליות מציעות לארגונים ולחברות במשק המקומי מוצרים ופתרונות להגנת סייבר הרלוונטיים לתקופה זו של משבר הקורונה – כך הוא הודיע היום (ב').

בין החברות שכבר הצטרפו למיזם: צ'ק פוינט, קומסק, סייבר 2.0, דלויט ישראל, נס, פורספוינט, סייבר האט, קספרסקי ישראלי, Cyber IT, מינרווה, ביונד סקיוריטי, Safe-T, ריבלייז, פסייסיס וקונסיינטה.

המרקט פלייס הוקם לאור הצורך הגובר בחיזוק רמת ההגנה על המרחב האזרחי בתקופה זו. על רקע המצוקה הכלכלית של ארגונים רבים במשק, התגייסו חברות הסייבר, ובהן חברות סטארט-אפ רבות, להציע את המוצרים והפתרונות שלהן בהטבות משמעותיות ואף בחינם לתקופה הקרובה. החברות מציעות שירותים בכמה תחומים: אבטחת ממשק התחברות מרחוק; מניעת דלף מידע בעת עבודה מרחוק; הגנה בעת עבודה עם שירותי ענן ציבוריים ושירותי שיתוף; בדיקת רמת היגיינה טכנולוגית של נכס דיגיטלי לפני התחברותו לרשת הארגון מרחוק; הלבנה – סריקה וניקוי מנוזקות; הזדהות חזקה של משתמשים; הגנה על עמדות קצה וביצוע חקירות פורנזיות; אבטחת מכשירים ניידים; שירותי ניטור ותגובה לאירועי סייבר – SIEM ,SOAR ו-SoC – כשירות; שירותי הגנת סייבר מנוהלים, כולל שירותי ייעוץ; הגנה מפני מתקפות מניעת שירות מבוזרות (DDoS); ניהול סיכוני שרשרת אספקה; ועוד.

ממערך הסייבר נמסר כי הסיבה להקמת זירת המפגש היא מאחר ש-"ארגונים רבים הרחיבו בתקופת משבר זו את השימוש בפלטפורמות דיגיטליות, בפתרונות גישה מרחוק, בענן, בשירותים מקוונים ועוד". כך, התלות הגוברת בטכנולוגיה העלתה גם את סיכוני הסייבר. מערך הסייבר הלאומי ריכז את ההצעות משורה של חברות סייבר, קטנות וגדולות, שיכולות לסייע לארגונים להגן על עצמם טוב יותר.

עד כה, כ-50 חברות הגנה בסייבר הצטרפו למיזם, וזאת בעקבות קול קורא שפרסם המערך. עדיין ניתן להגיש בקשות להצטרפות. המרקט פלייס נועד לשעת החירום, בגין משבר הקורונה, והוא ייסגר בתוך שבועיים מסיום המשבר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים