דיווח מהבידוד: איילת רגב, קודפול

מה עובר על מנהלי ההיי-טק שנמצאים בבידוד? כיצד הם מתמודדים עם הצורך לעבוד מהבית? ומה הם עושים בשעות הפנאי? והפעם: איילת רגב, סגנית נשיא לתפעול בקודפול מקבוצת פיריון

בבידוד: איילת רגב, סגנית נשיא לתפעול בקודפול מקבוצת פיריון. צילום: קודפול

שם ותפקיד: איילת רגב, סגנית נשיא לתפעול בקודפול מקבוצת פיריון.

איפה הבידוד: נס ציונה.

האם את חושבת שהעבודה שלך מהבית יעילה יותר מאשר במשרד, או שמא הבידוד מגביל אותך?

בימים כתיקונם, עבודה מהבית היא לרוב אפקטיבית יותר מאשר במשרד – שקט יותר, אפשר לנהל סדר יום קצת שונה, לקדם פרויקט כזה או אחר בצורה יסודית. כאשר לא צריך להקדיש זמן לפגישות במשרד, אפשר לנהל סדר יום אחר ולהספיק הרבה יותר מהרגיל. ואולם בימים לא שגרתיים שכאלה, יש לא מעט אתגרים לעבודה מהבית. רוחב הפס בבית אינו כמו במשרד, וכשכולם עובדים מהבית מרגישים בכך. קולגות, מנהלים וכפיפים דורשים תשומת לב, מבלים המון זמן במעבר משיחת טלפון לשיחה בזום, לקריאת מיילים, חזרה לטלפון ואז לווטסאפ. ה״ג׳ינגול״ הזה מבזבז זמן יקר. כמובן, יש גם יתרונות: למשל, אין צורך לבזבז זמן בפקקים כל יום. בשורה התחתונה, הכל פתיר, אפשר ליהנות ולהתגבר על הקשיים. זה יעבור בסוף.

איך את מעבירה את הבידוד מעבר לעבודה?

אני לא מוותרת על ספורט. הליכה בבוקר לפני שמתחיל הטירוף היומי (לפחות לנצל את החיסכון של עמידה בפקקים לטובת הליכת בוקר טובה), אימון פילאטיס בבית עם ציוד מתאים. קיוויתי שיתפנה זמן לקריאה, אבל עד כה זה לא ממש הצליח. מקווה שבהמשך, כשהכל יתייצב, נמצא לזה יותר זמן.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים