פורומים בצל הקורונה: קהילת ההיי-טק לא עוצרת באדום

הפורומים של אנשים ומחשבים ממשיכים כסדרם גם בצל משבר הקורונה, בהתאם להנחיות משרד הבריאות ● הצצה לכמה מהמפגשים הקרובים והמסקרנים שיש לנו להציע, וגם לחדשות בפעילות הדיגיטל שלנו

11/03/2020 16:43
כנסים ומפגשים - גם בתקופת הקורונה. אנשים ומחשבים

אנחנו, בקבוצת אנשים ומחשבים, ממשיכים לשמש חוד החנית בכל הקשור לאספקת התוכן העדכני והמקצועי ביותר לעולם ה-IT ולחיזוק הקשר בין חברי הקהילה, מעגלי העבודה והעסקים בעולם זה, גם בימים אלה.

"בשנה האחרונה חיזקנו משמעותית את הזירות הדיגיטליות ברשתות החברתיות, פתחנו את ערוץ הטלגרם שלנו לטובת חברי הקהילה והשקנו את הפודקאסט אנשים ומחשבים, שצובר כבר בתקופת ההרצה הנוכחית שלו קהל מאזינים אדוק. בנוסף לכך, בימים אלה שוקדת מחלקת הדיגיטל על ביצוע התאמות למצב המורכב החדש ומבצעת מעבר לכנסים דיגיטליים, כדי שזרימת המידע לא תיעצר", אמר רון קסלר, מנהל הדיגיטל של אנשים ומחשבים. "זו רק תחילת הדרך ויש לנו עוד הרבה פתרונות בקנה, שיתעלו את הטכנולוגיה לטובת הנגשת מיטב החידושים בתעשייה לקהלים שלנו. אנשים ומחשבים כבר 40 שנים אתכם וגם בצל משבר הקורונה הגלובלי, אנחנו בטוחים שהטוב עוד לפנינו".

באשר לקיום המפגשים הפרונטליים, מחלקת הפקת האירועים והכנסים של אנשים ומחשבים עובדת בנחישות, ברגישות ועם יד מתמדת על הדופק, עוקבת אחר הנחיות משרד הבריאות ופועלת בהתאם אליהן. יצוין כי מפגשי הפורומים המקצועיים מתקיימים כסדרם, ומאפשרים, כתמיד, למיטב המוחות של אומת הסטארט-אפ וההיי-טק להחליף רעיונות ולהתעדכן במיטב החידושים בעולמות הטכנולוגיים.

את האירועים והמפגשים מצלמת הקבוצה, לטובת השוהים בבידוד ואחרים שנבצר מהם מלהשתתף, ומשדרת ביום האירוע לכלל חברי הפורום הרשומים. זאת ועוד, מחלקת הדיגיטל שוקדת על התאמות נוספות למצב הקיים, וממנפת כלים מעשירים חדשים לטובת הקהילה, כמו וובינרס – סדרת הרצאות מצולמות.

פורומי אנשים ומחשבים

פורומי אנשים ומחשבים

המפגשים הקרובים – וגם אחד שהתקיים השבוע

בין השאר, קיימה קבוצת אנשים ומחשבים ביום א' האחרון, לרגל יום האישה הבינלאומי, את מפגש ההזנקה של פורום הנשים החדש שלה, WIT (ר"ת Women In Tech). במפגש השתתפו עשרות נשים מובילות ופורצות דרך בהיי-טק, במחקר ובעסקים.

ב-2 באפריל יקיים C3, מועדון המנמ"רים והמנכ"לים היוקרתי שלנו, הפועל מזה כעשור, את המפגש התקופתי שלו, שיעסוק הפעם באתגרי המנמ"ר בעולם ה-SMB – כלים להצלחה. במסגרת המפגש יתקיימו פנל מנהלי רכש ומנמ"רים בסוגיית הרכש האופטימלי ופאנל מנמ"רים נוסף בסגנון TED.

לקראת סוף מאי (ב-25 בו) יקיים פורום הסייבר של אנשים ומחשבים CSC (ר"ת Cyber Security Club) מפגש שכותרתו אל תשאירו את הארגון שלכם בחשכה, שיארח את פורום מנהלי אבטחת המידע של גלוביקון וסאפ לדיון שמטרתו להציג את האתגרים והפתרונות העומדים בפני הארגון באבטחת מערכות. CSC הוא הפורום המוביל בתחום אבטחת המידע והסייבר לקהילת ה-IT, ושותפים לו מנהלי מטות סייבר, מקצוענים בתחום אבטחת המידע, אנשי תשתיות סייבר ומנהלי מדיניות הסייבר של מגוון חברות מובילות במשק. עוד יקיים הפורום ב-4 ביוני מפגש מקצועי שיעסוק בטכנולוגיות בלוקצ'יין ובהיבטי אבטחת סייבר הרלוונטיים לניהול טרנזאקציות ללא גורם מרכזי מנהל. את המפגש ינחה גיא מזרחי, סמנכ"ל סייבר בקבוצת רייזון.

לפרטים על הפורומים השונים של אנשים ומחשבים והמפגשים לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים