Menahel4U יישמה מערכת ERP של סאפ בידע מחקר ופיתוח; ההיקף: מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעו בחברה מודול התקצוב Budget One ומודול Invoice One אשר מאפשר שליחת חשבוניות ותשלומי ספק עם חתימה אלקטרונית ● מאיר פאסט, מנהל כספים בחברת ידע מחקר ופיתוח: "הפרויקט כלל פתרון ורטיקלי ייחודי לניהול לתהליכי חברות מתחום מסחור הפטנטים והטכנולוגיות"

חברת Menahel4U הטמיעה מערכת ERP מסוג SAP Business One בחברת ידע מחקר ופיתוח, העוסקת בניהול ומסחור פטנטים וטכנולוגיות של מכון ויצמן למדע. את חברת ידע ליווה בבחירת המערכת ובפרויקט היועץ ארד פרוינד. היקפו הכספי של הפרויקט מסתכם במאות אלפי שקלים.

במסגרת תהליך ההטמעה של המערכת, בוצעה אוטומציה של תהליכים ידניים הכוללים תקצוב באמצעות מודול Budget One וניהול תזרים ממוחשב; הוטמעו כלים לשליטה ובקרה על תהליכי החברה, לרבות ניהול חוזים לקבלת תמלוגים מפטנטים – כולל קטלוג החוזים הסרוקים במערכת Document One כחלק מהסאפ (SAP); בוצעה אוטומציה של תשלומים והוטמע מודול Invoice One אשר מאפשר שליחת חשבוניות ותשלומי ספק עם חתימה אלקטרונית.

מאיר פאסט, מנהל כספים בחברת ידע מחקר ופיתוח, אמר, כי "פרויקט הטמעת SAP Business One כלל פתרון ורטיקלי ייחודי לניהול לתהליכי חברות מתחום מסחור הפטנטים והטכנולוגיות, שאליו נדרשת ידע".

לדברי רן שלגי, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב-Menahel4U, "התמחותה של Menahel4U בהטמעת פתרונות SAP Business One יחד עם מוצרי מדף משלימים פרי פיתוחה יצרו עבור ידע פתרון ייעודי אך גמיש על בסיס מערכת מדף סטנדרטית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים