בגלל הקורונה: מיקרוסופט העולמית מאפשרת שימוש חופשי ב-Teams

כוונת הענקית מרדמונד היא לספק כלים נוחים, כדי להקל על עבודה מרחוק ● Teams - פלטפורמת תקשורת המשלבת צ'אט, פגישות וידיאו, אחסון קבצים ואינטגרציה בין יישומים - נכללת בחבילת Office 365 למנויים ● כעת ניתן יהיה לעשות בה שימוש חינם

מיקרוסופט טימס. צילום: BigStock

לאור ההתפתחויות האחרונות והתפשטות נגיף הקורונה, אשר משפיעה על אנשים ומדינות ברחבי העולם, מקומות עבודה בוחנים אפשרויות לעבודה ופעילות מרחוק. חברת מיקרוסופט העולמית הודיעה שהיא מתגייסת לטובת סיוע למבודדים ולעובדים מהבית באמצעות הפיכת פלטפורמת Microsoft Teams לחינמית.

דובר החברה מסר כי "מיקרוסופט מסייעת ללקוחותיה, שותפיה ועובדיה בהתמודדות עם ההשלכות העסקיות בתקופה מאתגרת זו, הנובעות מהתפשטות נגיף הקורונה. לפיכך, מיקרוסופט העולמית הודיעה על זמינות פלטפורמת Microsoft Teams בחינם".

בהודעה נמסר עוד כי "Teams הינה פלטפורמה ייעודית מבוססת צ'אטים, המאחדת כלים, שיחות, תכנים ואנשים לקבוצות עבודה בסביבת העבודה המודרנית, התורמת להגברת הפרודוקטביות בתוך צוותי עבודה. הפלטפורמה מאפשרת שיחות ועידה אונליין על מנת שניתן יהיה להמשיך בשגרת עסקים פנימית ומול לקוחות (B2B, B2C). שימוש מרכזי נוסף שמתפאשר הוא ביכולות ה-Broadcast – העברת מסרים ממנהלים בכירים לעובדים".

שלח רבים לעבוד מרחוק. נגיף הקורונה החדש. אילוסטרציה: BigStock

שלח רבים לעבוד מרחוק. נגיף הקורונה החדש. אילוסטרציה: BigStock

לפי החברה, על ידי העמדת Teams, יישום ייעודי למקומות עבודה, לרשות מספר רב ככל האפשר של עובדים, מיקרוסופט מקווה לתמוך בבריאות הציבור ובבטיחותו דרך הפיכת העבודה מרחוק לקלה עוד יותר. לפני שבוע (ג'), שיתף ג'ארד ספרטר, סגן נשיא מיקרוסופט העולמית, דוא"ל של לילי ג'נג, עובדת מיקרוסופט בסין, בנושא העבודה מרחוק במהלך התפרצות וירוס הקורונה. בסין נראתה עלייה של 500% בפגישות ושיחות ועידה, ובמקומות רבים אחרים בעולם חווים גם כן עלייה דרמטית בשיעור העובדים מהבית.

בפוסט בבלוג של Microsoft 365, פרטה הענקית מרדמונד כיצד אנשים וארגונים יכולים לגשת ל-Teams בחינם, ומה עושה החברה כדי להבטיח את המשכיות השירות במהלך השימוש המוגבר.

להורדת Teams בחינם לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים