מטריקס מטמיעה מערכת ניהול לוגיסטית בגולף – בשלושה מיליון שקלים

מערכת ה-WMS, שתוטמע במרכזי גולף אנד קו ביקום ובגעש, תנהל את כלל התהליכים הלוגיסטיים ותתממשק למערכות פנימיות אחרות וחיצוניות ● כמו כן, היא תתפעל את אתר האי קומרס של החברה

פרויקט בשלושה מיליון שקלים. גולף אנד קו

חטיבת המערכות העסקיות של מטריקס מטמיעה בימים אלה מערכת לניהול המרכזים הלוגיסטיים של גולף אנד קו. הפרויקט החל בספטמבר האחרון וצפוי להימשך כשנה. היקפו הכספי, כולל תחזוקה לחמש שנים, נאמד בשלושה מיליון שקלים.

המערכת, WMS Expert, תפעל בשני המרכזים הלוגיסטיים של החברה, ביקום ובגעש, ותנהל גם את אתרי האי קומרס של הקבוצה. היא תאפשר, בין היתר, לבצע באופן אוטומטי חלוקת משימות.

במרכזים הלוגיסטיים של גולף אנד קו, הפרושים על פני כ- 15,500 מ"ר, מנוהלים עשרות אלפי פריטים בתחומים שונים: אופנה, כלי בית, טקסטיל לבית ועוד. בכל יום מבוצעים כ-20 אלף ליקוטים בממוצע. המרכזים הללו אחראים להפצת המוצרים ל-330 חנויות ברחבי ישראל ולאלפי לקוחות אונליין מדי חודש.

במערכת ינוהלו כמה תהליכים לוגיסטיים: ניהול מלאי אופנה ותהליכי חלוקות, מיונים והפצה של מותגים שונים, דוגמת גולף, פולגת, גולף קידס ואינטימה; ניהול מלאי טקסטיל וכלי בית של המותגים גולף הום וכיתן; ניהול תהליכי המסחר האלקטרוני באתרי הקבוצה, ובכלל זה ניהול המלאי, תהליכי עבודה, ליקוט והפצה ללקוחות באמצעות חברות הפצה עד הבית, או איסוף מחנויות ונקודות חלוקה; וכן ניהול תהליכי מלאי העודפים משלב ההחזרות מהחנויות, עבור באחסנה חיצונית, מיונים והפצה לחנויות עודפים.

מערכת ה-WMS תתממשק למערכות התפעוליות הפנימיות של גולף, כגון ה-ERP הארגוני, וכן למערכות של ספקים לוגיסטיים חיצוניים, דוגמת ה-WMS של חברות האחסנה, ומעבירה ומקבלת מהן מידע באופן אוטומטי. במטריקס אומרים כי היא תאפשר שקיפות ומעקב אחרי כל תנועות המלאי במחסנים, ולבצע חלוקת משימות אופטימלית ויעילה באופן אוטומטי לעובדי המחסן, על בסיס עדיפויות ומדיניות שנקבעת מראש.

כמו כן, המערכת תספק התראות על עיכובים או בעיות בתהליכי העבודה, ומפיקה דו"חות תפעוליים וניהוליים לבקרה על שטף העבודה.

"שיפור חוויות הלקוח והעובד"

ברק גיא, סמנכ"ל שרשרת האספקה של קבוצת גולף, אמר כי "הניהול הלוגיסטי אצלנו הוא מורכב ומסועף. הקבוצה מחזיקה ברשתות קמעונאיות בפריסה ארצית, תחת מותגים שונים ובתחומי עיסוק שונים. זאת, במקביל לתפעול אתרי מסחר אלקטרוני למותגים השונים, הדורש ניהול מערך הפצה ללקוחות. אנחנו מנהלים עשרות אלפי פריטים ומק"טים עם תחלופה גבוהה של מוצרים".

הוא הוסיף כי "המערכת תפשט ותייעל תהליכים במרכזים הלוגיסטיים, תהליכי קליטה וליקוט פריטים, תהפוך תהליכים לאוטומטיים ותוריד את העומס מהצוותים ומהמערכות התפעוליות האחרות בארגון. הפרויקט יביא לשיפור חוויות הלקוח והעובד בקבוצה".

לדברי רועי דר, מנהל תחום WMS Expert בחטיבת המערכות העסקיות של מטריקס, "המערכת משפרת משמעותית את השליטה בידע ובתהליכי העבודה במחסן, ובכך מביאה להתייעלות משמעותית. בנוסף, אנחנו מאפשרים ללקוח אופק להתפתחות עתידית ועמידה בחזית הטכנולוגיה, במטרה לשפר את רמת השירות תוך חיסכון נוסף בעלויות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים