חילופי מנכ"לים באורמת: דורון בלשר מונה במקום יצחק אנג'ל

אחרי שש שנות כהונה כמנכ"ל התפטר אנג'ל מהחברה ויוחלף על ידי בלשר, עד כה נשיא וסמנכ"ל הכספים, ב-1 ביולי ● מחליפו של בלשר יהיה אסף גינזבורג, שמגיע אליה מדלק ארצות הברית

חילופי מנכ"לים. אורמת

יצחק אנג'ל, מנכ"ל אורמת טכנולוגיות בשש השנים האחרונות, הודיע על התפטרותו – כך מברה החברה היום (ד'). במקומו ייכנס לתפקיד דורון בלשר, הנשיא וסמנכ"ל הכספים של החברה. החילופים יתבצעו ב-1 יולי הקרוב ואנג'ל ימשיך להיות מועסק באורמת עד לסוף השנה הנוכחית, על מנת לסייע בהעברת התפקיד למחליפו. עם זאת, דרכם של אנג'ל ואורמת לא ייפרדו גם אחר כך, שכן הוא ישמש חבר בדירקטוריון החברה.

בלשר שימש כסמנכ"ל הכספים של החברה בשבע השנים האחרונות והוא יוחלף החל ממאי הקרוב על ידי אסף גינזבורג, שעובר לאורמת מדלק ארצות הברית, שם הוא כיהן בתפקיד דומה. גינזבורג מביא עמו יותר מ-15 שנות ניסיון בתעשיית האנרגיה.

אנג'ל מונה למנכ"ל אורמת ב-2014 והחליף את דיתה ברוניצקי, שהועסקה בחברה במשך 50 שנים. הוא שימש כדירקטור בריטליקס מ-2012 ועד שנרכשה על ידי NCR ב-2013. שני תפקידים ראויים לציון נוספים בקריירה שלו הם נשיא ומנכ"ל ספקית מערכות התשלום האלקטרוניות ליפמן בין 1999 ל-2006, אז היא נרכשה על ידי וריפון. בשנתיים שלאחר מכן הוא שימש כסמנכ"ל בחברה הרוכשת.

עם התפטרותו אמר אנג'ל כי "אורמת ממוקמת בצורה טובה, עם צוות ניהול רחב ומחויב, שיאפשר העברה חלקה של תפקיד המנכ"ל". בעקבות הודעתו פרסם דירקטוריון אומרת הודעה שבה נכתב כי "אנג'ל הוביל את החברה והפך אותה למובילה בתעשיית האנרגיה המתחלפת בכלל ובאנרגיה הגיאו-טרמית בפרט".

אורמת פרסמה את ההודעה על חילופי התפקידים לצד הדו"חות הכספיים שלה, שהצביעו על ירידה רבעונית של 31% ברווח הנקי ועלייה של 4.4% בהכנסות. החברה פספסה את תחזיות האנליסטים ברווח הנקי למנייה, שעמד על 28 סנט לעומת צפי של 24 סנט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים