סמסונג: הפרה "קטנה" בעקבות ההתראה המשונה שנשלחה למשתמשים בעולם

משתמשי סמסונג בכל העולם דיווחו בשבוע שעבר כי קיבלו התראה משונה לסמארטפון שלהם, שכללה רק את הספרה 1 ● סמסונג התנצלה, אבל בדיעבד נחשפה גם הפרת מידע "קטנה" ודי מקבילה

מכשירי ניידים של סמסונג בחנות החברה. צילום אילוסטרציה: BigStock

בצירוף מקרים מוזר, מתברר שבמקביל לתקלה משובע שעבר, שבה נשלחה לבעלי מכשירי סמסונג הספרה 1 באמצעות אפליקציית 'מצא את הטלפון שלי', התרחשה גם פריצת מידע קטנה יחסית, שהשפיעה על כמה מאות משתמשים בלבד, כך לפי החברה.

הנפגעים מההפרה דיווחו שגילו במכשירם מידע שאינו שייך להם, אלא לאנשים זרים, לאחר שביצעו כניסה באמצעות סיסמה לאתר של החברה או לחנות האפליקציות שלה. בין הפרטים עליהם דווח ניתן היה למצוא מספרי טלפון, כתובות דואר אלקטרוני, כתובת לשליחה פיזית של דואר, הזמנות אחרות שבוצעו באמצעות החשבון, ואפילו את ארבע הספרות האחרונות של כרטיס האשראי שלהם.

סמסונג הודיעה, כאמור, שמדובר בתקלה שאירעה בגלל בעיה טכנית, ושהיא השפיעה על כמות קטנה של משתמשים. "ברגע שלמדנו עליה הסרנו את היכולת להיכנס לחנות או לאתר האינטרנט עד לתיקון הבעיה", מסרה החברה.

בנוסף היא הבהירה שאין קשר בין התקלה הזו לבין התקלה שגרמה להופעת הספרה 1, וציינה שוב, כפי שציינה בשבוע שעבר, כי מדובר בניסוי שביצעה וקצת השתבש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים