אוהד גריינר מונה למנמ"ר מוזיאון ישראל

גריינר יחליף את מוטי דוזטו, שעבר לבית החולים שערי צדק ● הוא מגיע מקרן יד הנדיב ומפעילות דיגיטלית ענפה בעמותות חברתיות

אוהד גריינר, המנמ"ר החדש של מוזיאון ישראל. צילום: לורה לכמן, מוזיאון ישראל

הנהלת מוזיאון ישראל מינתה את אוהד גריינר כמנמ"ר החדש של המוזיאון, במקום מוטי דוזטו, שעבר לבית החולים שערי צדק.

גריינר אמר לאנשים ומחשבים כי שלושה פרויקטים בולטים עומדים על סדר יומו עם כניסתו לתפקיד: פריסה רחבה של מערכת סיבים אופטיים לקידום תשתית התקשורת של המוזיאון, בהקמת מערכת ניהול כרטיסים חדשה ובהקמת מערכת CRM למנויים.

לדבריו, "מוזיאון ישראל הוא ממוסדות התרבות המובילים בארץ, המשרת כמיליון מבקרים מדי שנה, והשימוש בדיגיטל משמעותי במערכות הארגון הפנימיות, אך גם בכל הפלטפורמות הדיגיטליות הנוגעות לשירות למבקר ולתערוכות עצמן, שמתחדשות כל העת. מצאתי בהנהלת המוזיאון הנוכחית את הפתיחות והרצון להטמעת טכנולוגיות מתקדמות. ניצבים בפניי אתגרים מקצועיים מרתקים בהיקפים נרחבים".

מגיע מטכנולוגיה לעולם החברתי

גריינר היה במשך 13 שנים מנמ"ר קרן יד הנדיב של משפחת רוטשילד. הוא החל לעבוד שם כמנהל פרויקטים ובתפקיד זה נחשף בפעם הראשונה לעולם הטכנולוגיה, לאחר שהיה שותף בהטמעת מערכת ענן של סיילפורס. הוא החליף בקרן את שירה לב עמי, כשעברה להיות מנמ"רית משרד הבריאות – תפקיד שבו היא שימשה עד לפני כשנה.

יצוין כי גריינר מגיע מעולם העסקים החברתיים, ויש לו ניסיון רב בניהול עמותות ציבוריות. גם שם הוא היה שותף לפעילות ענפה בתחום הדיגיטל. בשנים האחרונות הוא הקים והפעיל, יחד עם אירית חצרונוב, פורום מובילים דיגיטליים בעמותות, שפועל כדי לסייע להן בתחום הדיגיטל. כמו כן, הוא שימש כחבר ועדת ההיגוי לייסוד מיזם גיידסטאר של משרד המשפטים, שבמסגרתו הוקמו שירותי מידע בענן הציבורי.

במסגרת ההכשרה המקצועית שלו, גריינר סיימם קורס מנמ"רים של הטכניון, שמהווה אחד התנאים לקבלת תפקיד מנמ"ר במגזר הציבורי.

גריינר ציין כי "העבודה בקרן יד הנדיב והפעילות בעמותות הן מרתקות והגענו שם להישגים מרשימים, אבל אחרי תקופה ארוכה, הגעתי לשלב שצריך להתקדם, ואני שמח להגיע למוזיאון ישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים