"החדשנות ברשויות המקומיות – קריטית מתמיד"

"החדשנות בשלטון המקומי חשובה, לאור קצב השינויים הטכנולוגיים המהיר", אמר רם סידיס, משנה למנכ"ל מרכז השלטון המקומי, לקראת האירוע השנתי של המרכז ● הקורונה השפיעה גם כאן: משלחת גדולה מסין, שהייתה אמורה להשתתף - לא תגיע

רם סידיס, משנה למנכ''ל מרכז השלטון המקומי ומנהל חברת החדשנות החדשה שלו. צילום: ניב קנטור

"בשנים האחרונות אנחנו עדים לקצב שינויים טכנולוגיים מאוד מהיר, שמשפיע על החיים שלנו. כתוצאה מכך, גם התפקיד של השלטון המקומי בתחום החדשנות הפך להיות חשוב יותר, והחדשנות ברשויות המקומיות הפכה להיות קריטית מתמיד", כך אמר רם סידיס, משנה למנכ"ל מרכז השלטון המקומי.

סידיס ישתתף ביום ד' הקרוב ב-Muni Expo – הוועידה השנתית של מרכז השלטון המקומי, שתתקיים בתל אביב. הוועידה תעמוד בסימן חדשנות במגזר המוניציפלי, וסידיס ייטול חלק במושב שיעסוק בנושא. שני הנושאים המרכזיים שעל הפרק באירוע הם ערים חכמות וטרנספורמציה דיגיטלית ברשויות המקומיות. צפויים להגיע אליו כ-100 ראשי רשויות מקומיות ממדינות שונות. משבר הקורונה השפיע גם כאן וקבוצה גדולה של ראשי ערים מסין לא תשתתף בכנס, מסיבות מובנות.

"אחת ממטרות הכנס היא להוכיח שהשלטון המקומי מסוגל לנצל את הטכנולוגיות החכמות לטובת הציבור וליצור ערים מתקדמות, שייטיבו הן עם התושבים והן עם הסביבה" אמר סידיס. בהתאם לכך, כחלק מהוועידה תתקיים תערוכת "עיר המחר", שבה יוצגו מיזמים שימחישו מהי עיר המחר על פי מרכז השלטון המקומי.

"יש להמשיך ולתת עצמאות לשלטון המקומי"

הבחירות, שיתקיימו בעוד שבועיים, נותנות את אותותיהן גם בוועידת השלטון המקומי: במושבים השונים צפויים להשתתף פוליטיקאים רבים, בהם שרים, ח"כים וראשי מפלגות.

בהקשר זה אמר חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין מכבים רעות, "על רקע הקיפאון הנוכחי במשק, בהעדר ממשלה, הוועידה מסמלת יותר מכל את העצמאות הנדרשת שיש להמשיך ולתת לשלטון המקומי בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים