משה מורגנשטרן, מנורה מבטחים – מנמ"ר המנמ"רים ל-2019

אות הוקרה כמנמ''ר השנה הוענק למורגנשטרן, על פועלו המחשובי בארגונו ● האות ניתן במסגרת IT Awards 2020, תחרות מצטייני המחשוב לשנת 2019 של אנשים ומחשבים

משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל ומנהל אגף מערכות מידע וטכנולוגיה במנורה מבטחים. צילום: יח"צ

השתתף בהכנת הידיעה: יהודה קונפורטס.

משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל ומנהל אגף מערכות מידע וטכנולוגיה, מנורה מבטחים, הוא "מנמ"ר המנמ"רים" – המנמ"ר המצטיין לשנת 2019.

אות הוקרה כמנמ"ר השנה הוענק למורגנשטרן, על פועלו המחשובי בארגונו. האות ניתן במסגרת IT Awards 2020, תחרות מצטייני המחשוב לשנת 2019 של אנשים ומחשבים. הפרסים הוענקו בטקס בהפקת אנשים ומחשבים, שנערך היום (א') באולם האירועים לאגו בראשון לציון, והנחה אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג הקבוצה.


צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

בראש ועדת השיפוט עמד פרופ' גדי אריאב מאוניברסיטת תל אביב. בנימוקי השופטים להענקת האות למורגנשטרן, נכתב כי "מורגנשטרן הוא piece of art – תופעה יוצאת דופן במקום שהוא נמצא ובתפקיד שהוא ממלא. הוא עומד בראש המערך התפעולי מבוסס הטכנולוגיה של מנורה מבטחים. ניתנה לו האחריות מקצה לקצה של פס הייצור הביטוחי של החברה, מה-או"ש בקצה המושגי של מלאכת הביטוח ועד לקצה השני שבו מוקדי השירות מתנהלים על פי אותן שיטות, כשמערכות המידע מבנות את התהליכים התפעוליים".

"המשרעת הניהולית המאתגרת הזו", כתבו השופטים, "מאפשרת לאינסטינקטים החדשניים שלו – שמונחים מגישה שמאתגרת קונבנציות שאף אחד לא חשב לאתגר – להצעיד את המערכות התפעוליות של החברה בנתיבי חדשנות מרתקים".

"התפתחות הקריירה המקצועית – מעוררת השתאות" 

"התפתחות הקריירה המקצועית שלו מעוררת השתאות – ושום דבר בה לא ממש צפוי ולא מובן מאליו", נכתב, "הוא טיפס בהיררכיה הארגונית מהתחתית הארגונית בתחום הביצוע הביטוחי ובתחום העסקי המאתגר במיוחד, בלא רקע טכנולוגי ועסקי, אבל עם יכולת למידה מרשימה ופיתוח הבנה עמוקה לעסקי הביטוח, לאתגרי הטרנספורמציה הדיגיטלית ולפוטנציאל העסקי שלה".

"וכל זאת", ציינו השופטים, "בגוף שמונה מאות עובדים, הרבה מאות אלפי לקוחות קצה, עשרות אלפי סוכנים ומעסיקים – ורגולציה ענפה בתעשייה משתנה".

"מורגנשטרן", סיכמו, "מניב למנורה מבטחים גם תועלות תפעוליות מוחשיות – בפרודוקטיביות תהליכית, באינטגרציות מפתיעות של מערכות פנימיות וחיצוניות – וגם בבניית בסיס מוצק ליישומי ביג דטה, לתועלות עתידיות ספקולטיביות. הוא יוזם, דומיננטי וחדשן – ומחובר בנשמתו לשטח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים