2020: שנת ה-40 לאנשים ומחשבים

קבוצת המדיה והאירועים המובילה בהיי-טק תחגוג השנה ארבעה עשורים של כנסים, מפגשים וסיקור צמוד של הענף ● במסגרת זו יתקיימו חגיגות רבות, שיעלו על נס את הקטר של המשק והאנשים שעושים אותו ● צפו להפתעות

כנסים ומפגשים - גם בתקופת הקורונה. אנשים ומחשבים

בנובמבר השנה תציין קבוצת אנשים ומחשבים 40 שנים להקמתה על ידי שני מייסדיה, ומי שמנהלים ומובילים אותה עד היום – דליה ופלי הנמר פלד.

מאז הקמתה, במשך ארבעה עשורים רצופים, מלווה הקבוצה את ענף ההיי-טק בישראל, שהיה בראשית שנות ה-80' בחיתוליו. כיום, המדיה של אנשים מחשבים כוללת את פורטל החדשות והניוזלטר היומי DailyMaily, שהחל עוד בעידן הפקס וטרום האינטרנט, והיה ייחודי בהיי-טק בתדירותו. זאת, לצד פעילות רחבה של העשרת ידע, תוכן והפקת כנסים לחברות בינלאומיות ומקומיות, אירועים והקמת מועדונים מקצועיים, בראשם C3 למנמ"רים ונוספים.

כל אלה הפכו את הקבוצה לקול הרשמי, הכמעט יחיד בישראל, שמלווה את תעשיית ההיי-טק – תעשייה שבזכותה קיבלה המדינה את התואר אומת החדשנות.

לפיכך, חגיגות ה-40 של אנשים ומחשבים הן קודם כל ציון דרך בתעשייה והצדעה לכל אלה שבזכותם היא קיימת: המנכ"לים, היזמים, המנהלים, חברות ההיי-טק הרב לאומיות, שיש ביניהן כאלו שפועלות בישראל יותר מ-40 שנים, החברות הישראליות, שמספקות שירותים ועובדות עם קהילת המנמ"רים, מנהלי הטכנולוגיות בכל הארגונים וכמובן אתם, קוראינו הנאמנים.

פלי הנמר ודליה פלד. השניים שבזכותם קיימת אנשים ומחשבים. צילום: תומר פולטין

פלי הנמר ודליה פלד. השניים שבזכותם קיימת אנשים ומחשבים. צילום: תומר פולטין

במהלך השנה הקרובה נקיים שורה ארוכה של פעילויות, מפגשים, כנסים ופעילות מדיה, שתסקור את החברות בענף, תעלה על נס את הגיבורים של העשורים השונים בו, שחלקם עדיין פעילים ואחרים שראוי לזכור אותם. בעיקר, נערוך פעילויות שנועדו קודם כל להגיד תודה לכל שותפינו, לקוראינו, לעובדים ולכל אלה שהולכים אתנו 40 שנים ברציפות, ובזכותם הגענו עד הלום.

ימי הולדת עגולים? לא רק לנו

הצצה בלוח השנה מראה שלא רק אנחנו חוגגים יום הולדת "עגול". השנה תציין מיקרוסופט 30 שנים לפעילותה בישראל. אנחנו היינו שם, כאשר הסניף הוקם על ידי מייסדו ומי שעמד בראשו 17 שנים – אריה סקופ. כמובן שאנחנו מלווים את פעילות החברה, בארץ ובעולם, גם כיום.

חברה נוספת שתציין השנה יום הולדת "עגול" היא גיב, שנוסדה לפני 20 שנים על ידי מאיר גבעון, המוביל אותה עד היום.

מטריקס, אחת החברות הוותיקות ביותר בענף שירותי ה-IT, תציין בשנה הבאה 20 שנים לפעילותה. החברה הוקמה ב-1999, ומאז הקמתה עומד בראשה מוטי גוטמן.

אם אתם זוכרים או יודעים על חברות נוספות שמציינות השנה ימי הולדת, אתם מוזמנים לספר לנו ונחגוג יחד.

חתיכת היסטוריה: הגיליון הראשון של אנשים ומחשבים

חתיכת היסטוריה: הגיליון הראשון של אנשים ומחשבים

לוותיקים שבינינו בוודאי זכור שאת חגיגות יובלי ה-25 וה-30 לאנשים ומחשבים ציינו בין היתר בהפנינג ענק שערכנו בספארי לכל לקוחותינו, עובדינו ושותפינו, ובני משפחותיהם. גם השנה נחגוג שם, והפעם זה יהיה יום הולדת עגול כפול: יום הולדת 40 לאנשים ומחשבים – ולספארי עצמו.

אתם מוזמנים להמשיך לעקוב ולהתעדכן באירועים שאנחנו מכינים לכם לקראת חגיגות ה-40.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ממנחם לנדאו

    מעניין ומאתגר מאד המשך הצלחה

אירועים קרובים