עינת ברעם פרנהיימר מונתה למנמ"רית המועצה האזורית דרום השרון

עינת ברעם פרנהיימר היא המנמ"רית החדשה של המועצה האזורית דרום השרון ● במסגרת תפקידה כמנמ"רית תהיה אחראית על בנייתו של אגף חדש, האמון על מערכות המידע בארגון, וכן על פיתוח הדיגיטל עבור התושבים ● "אני רואה בתפקידי אתגר גדול ליישם את מדיניות מערכות המידע והדיגיטל של המועצה"

עינת ברעם פרנהיימר, מנמ"רית המועצה האזורית דרום השרון. צילום: מיטל דור

עינת ברעם פרנהיימר היא המנמ"רית החדשה של המועצה האזורית דרום השרון. כך נודע לאנשים ומחשבים. היא נבחרה לאחר תהליך מיון, לאחר שתקופה ארוכה יחסית תפקיד המנמ"ר לא אויש. היא תיכנס לתפקידה בתחילת פברואר.

ברעם פרנהיימר מגיעה לתפקיד לאחר 10 שנים שבהן עבדה כאזרחית עובדת צה"ל באגף התקשוב של צה"ל, שם מילאה מגוון תפקידים. בין היתר, הייתה אחראית על מספר רב של מערכות מידע פיננסיות ויישום מודול ה-FI, המערכת החשבונאית ב-SAP של צה"ל.

במסגרת תפקידה כמנמ"רית תהיה ברעם פרנהיימר אחראית על בנייתו של אגף חדש, האמון על מערכות המידע בארגון, וכן על פיתוח הדיגיטל עבור התושבים.

ברעם פרנהיימר, תושבת הוד השרון, היא בעלת תואר שני במינהל עסקים עם התמחות במערכות מידע ואסטרטגיה.

לפני תפקידה בצה"ל כיהנה ברעם פרנהיימר בתפקידים טכנולוגיים במשרד העבודה, האגף להכשרה מקצועית.

ברעם פרנהיימר אישרה את הידיעה ואמרה, כי החליטה לסיים את תפקידה, בין היתר בשל תחושת מיצוי, ובמקביל הזדמנות שהוצעה לה להתמודד על תפקיד המנמ"ר במועצה האזורית.

מועצת דרום השרון מאגדת בתוכה 31 יישובים – 20 מושבים, שבעה קיבוצים, שלושה יישובים קהילתיים ואת המרכז החינוכי האוניברסיטאי בית ברל. שטח המועצה הוא 95 דונם, והיא גובלת ב-22 יישובים נוספים. ברעם פרנהיימר תהיה אחראית על כל תחומי המחשוב של יישובים אלו, כולל בתי ספר ומוסדות חינוך. "אני רואה בתפקידי אתגר גדול ליישם את מדיניות מערכות המידע והדיגיטל של המועצה", היא אמרה.

המועצה האזורית דרום השרון היא חלק מאשכול יישובי השרון, גוף חדש, שמאגד בתוכו את כל הערים שבאזור השרון. הקמת האשכול היא חלק משינוי התפיסה ברשויות המקומיות, והגדלת החשיבות של מנהל טכנולוגי (CIO) לארגון, כאשר אחת המטרות היא לשתף פעולה בין היישובים, לתת תמיכה והעברת ידע בין המנמ"רים השונים, ובמיוחד לסייע למנמ"רים חדשים בתחילת דרכם. בנוסף, האשכול מיישם את המדיניות שמשרד הפנים דוגל בה, והיא איגום משאבים בכל מה שקשור לתשתיות IT ביישובים השונים ולהוות כוח קנייה חזק יותר מול הספקים שמטמיעים טכנולוגיות ביישובים אלו. ברעם פרנהיימר אמרה, כי העובדה שאשכול כזה הוקם, תקל את כניסתה לתפקיד, וכבר כעת היא נהנית מסיוע ותמיכה של מנמ"ר עיריית כפר סבא, מוטי סרודי.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איציק

    המדינה לא השכילה לייצר מנמר על , שיכתיב את כל המדיניות על כל הרשויות. כך היה נחסכים מיליונים על כל הטמעה של מערכת, תוצר רע של השיטה הזאת שרשויות חלשות לא יכולות לממן את השדרוגים של המערכות, קושי בהפעלת נגישות לכלל האוכלוסיה ועוד כל מיני מריעין בישין.

  2. אביטל ינובסקי

    נהדר! אשרתף ראשת המועצה בונה צוות מנצח. בהצלחה!

  3. איתן

    לפי הידוע, כשנה או יותר, המועצה פעלה ללא מנמר לאחר עזיבת אמיר מרקוס.

אירועים קרובים