אלון כרמלי מונה למנהל אזורי ב-BMC לישראל, צ׳כיה וסלובקיה

במסגרת תפקידו הוא יהיה אחראי על המכירות והפעילות העסקית של החברה במדינות אלה ● כרמלי מכיר היטב את השווקים בהן, לאחר שבתפקידו הקודם שימש במשך שלוש שנים כמנהל מכירות בכיר לאזור EMEA בג'קאדה

אלון כרמלי, מנהל אזור ישראל ב-BMC. צילום: ניב קנטור

BMC הודיעה היום (ה') כי מינתה את אלון כרמלי למנהל אזורי. במסגרת תפקידו הוא יהיה אחראי על המכירות והפעילות העסקית בישראל, צ׳כיה וסלובקיה.

כרמלי מביא עמו ניסיון של יותר מ-15 שנים בתפקידי מפתח בחברות עסקיות רב לאומיות. הוא מכיר היטב את השווקים בשלוש המדינות שעל המכירות בהן הוא יהיה אחראי ב-BMC, שכן בתפקידו הקודם, בג'קאדה, הוא שימש במשך שלוש שנים כמנהל מכירות בכיר לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה). לפני כן עבד כרמלי בתפקידי ניהול מוצר בחברות כגון ECI ונייס.

לכרמלי תואר ראשון במנהל עסקים ובמקביל לקריירה המקצועית, הוא מתנדב במגן דוד אדום – בסופי שבוע וכשיש מצבי חירום לאומיים.

"תקופה מאתגרת בניהול שירותי ה-IT"

לדברי כרמלי, ״אנחנו נמצאים בתקופה מאתגרת בתחום ניהול שירותי ה-IT. הלקוחות והשותפים העסקיים שלנו בישראל מתמודדים עם צרכים שמשתנים במהירות וסביבה עסקית שדורשת אימוץ מהיר ויעיל של טכנולוגיות מתקדמות, כגון בינה מלאכותית, לימוד מכונה, התנהלות בענן, לרבות במספר פלטפורמות ענן שונות בו זמנית (מולטי קלאוד), ואינטגרציה בין רובוטיקה ומציאות רבודה".

"BMC בולטת בתחום שירותי ה-IT על כל מרכיביו, וזוכה להכרה עולמית מגרטנר, IDC ומ-92 מחברות הפורבס 100. חלק גדול מהטכנולוגיה שלנו מפותח בישראל כפלטפורמה היברידית וגמישה, ואנחנו נותנים ללקוחותינו תמיכה, בשיתוף עם מטריקס, נציגתנו בישראל", ציין.

"אני שמח לקחת חלק בשינוי הארגוני שחל בקרב החברות המובילות בישראל במסע ליעילות תפעולית ומאובטחת, ומתן דגש על המשכיות עסקית, המשלבת מודל כלכלי מתאים לסביבה התחרותית שבה הארגונים נמצאים", אמר כרמלי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים