אבנת אבטחה נרכשת בעשרות רבות של מיליוני שקלים

הרוכשת: רוקוול אוטומיישן ● יגאל כהן, מנכ''ל החברה, ההנהלה וצוות העובדים יישארו בתפקידיהם ● על בסיס הרכישה רוקוול תקים בישראל מרכז מצויינות

אבנת - אבטחת נתונים

רוקוול אוטומיישן רוכשת את קבוצת אבנת – אבטחת נתונים. היקף העסקה לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי הוא עומד על עשרות רבות של מיליוני שקלים. הרכישה, כך נמסר, תחזק את היכולת של שירותי רוקוול באבטחת סייבר בעולמות ה-IT וה-OT.

אבנת מספקת שירותי אבטחת מידע זה יותר משני עשורים. החברה מציעה מענה כולל של שירותים ופתרונות סייבר, הכוללים סקרי סיכונים, מבדקי חדירה, פתרונות הגנת סייבר, מחקר איומי סייבר, צוותי תגובה לאירועי סייבר, הכשרות ושירותים מנוהלים בתחום. החברה מונה עשרות מומחים, מדריכים, יועצים בכירים, חוקרים ומהנדסי אינטגרציה בתחום הסייבר. יגאל כהן, מנכ"ל החברה, ההנהלה וצוות העובדים צפויים להישאר בתפקידיהם. לאנשים ומחשבים נודע כי על בסיס הרכישה, רוקוול תקים בישראל מרכז מצויינות.

הנהלת הרוכשת הוותיקה, שהוקמה ב-1903, יושבת במילווקי שבארה"ב. היא מונה 23 אלף עובדים, פועלת ביותר ממאה מדינות ומחזורה השנתי עומד על קרוב לשבעה מיליארד דולרים. "השילוב של פתרונות כוללים, הדרכה, ייעוץ, מחקר ושירותים מנוהלים שיש לאבנת יאפשר לנו לשרת קבוצה גדולה יותר של לקוחות בעולם ולהמשיך להאיץ את ההיצע בשוק זה, שמתפתח במהירות", אמר פרנק קולאשוויץ', סגן נשיא בכיר, מוצרי ושירותי בקרה, רוקוול.

הרוכשת מסרה כי אבטחת סייבר היא אחד התחומים עם הצמיחה המהירה ביותר בעסקי השירותים של רוקוול. "תעשיית הייצור התפתחה והפכה ליותר מקוונת מאי פעם בעבר, והאסטרטגיות הוותיקות של אבטחה פיזית כבר לא מספיקות כדי להגן על פעילות הייצור", נמסר, "הרכישה תעזור לנו לפתח עבור הלקוחות אסטרטגיות אבטחת סייבר פרואקטיביות. הרכישה תסייע לנו לצמוח בהיקף דו-ספרתי בפתרונות מידע ושירותים מקוונים".

כהן, מנכ"ל אבנת, ציין כי "נמשיך לשרת בנאמנות את הלקוחות הקיימים שלנו ונפעל לאספקת השירותים למגוון לקוחות רחב יותר. המשימה והתשוקה שלנו היו תמיד לעזור לכמה שיותר ארגונים לאבטח את המידע שלהם מאיומים פנימיים וחיצוניים".

העסקה צפויה להיסגר בתחילת 2020 בכפוף לאישורים והתנאים המקובלים, ולא צפויה להיות לה השפעה מהותית על התוצאות הכספיות של הרוכשת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים