קבוצת אמן תשווק את פתרונות סולאר-ווינדס

ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק. צילום: יח"צ

קבוצת אמן תשווק את פתרונות סולאר-ווינדס (SolarWinds), המיוצגת בישראל על ידי פרולוג'יק. במסגרת ההסכם בין החברות קבוצת אמן תשווק, תיישם ותתמוך בהטמעה ובתפעול השוטף של סוויטת סולאר-ווינדס.

סולאר-ווינדס מתמחה בפיתוח ושיווק של פתרונות המיועדים לניהול, ניטור ואבטחה של תשתיות ה-IT והאפליקציות הארגוניות – תשתיות פנים ארגוניות, תשתיות בענן, או היברידיות, וזאת במטרה לאפשר זמינות וביצועים מקסימליים של מערכות ה-IT הארגוניות. הפורטפוליו של סולאר-ווינדס כולל פתרונות בעולמות של ניהול הרשת, ניהול הסיסטם, ניהול בסיסי נתונים, הגנה על התשתיות, ניהול אפליקציות ועוד. החברה פעילה ביותר מ-190 מדינות ועם לקוחותיה נמנים יותר מ-275 אלף ארגונים.

חיים קריגר, מנכ"ל סקיורנט מקבוצת אמן ומנהל תחום שליטה ובקרה בקבוצה, ציין, כי "שיתוף הפעולה עם חברת סולאר-ווינדס יספק ללקוחותינו פתרונות משלימים מהמובילים בעולם בתחום הניטור. יכולות אלו יאפשרו ללקוחותינו ניטור אמין, מקצועי ויעיל הן בפן הטכנולוגי והן בפן ההטמעה. פעילות השו"ב בקבוצת אמן הינה מהמובילות בישראל, המלווה יותר מ-15 שנים פרויקטי שו"ב בחברות הגדולות בשוק הישראלי".

ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק, נציגת סולאר-ווינדס בישראל אמר, כי "מדובר בסוויטה של פתרונות, ששמה במרכז את הפשטות של השימוש, היעילות ומחיר סביר. זו הסיבה ש סולאר-ווינדס הפכה בשנים האחרונות לסטנדרט גם בשוק הישראלי, עם מערך מסועף של אינטגרטורים ומיישמים, הפעילים הן בעולמות ביצוע הפרויקטים והן בעולמות השירות והתחזוקה של הסוויטה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים