בזק ו-HP ישראל שדרגו את מערכת הסאפ של בזק לגרסה ECC 6.0; ההיקף: מאות אלפי דולרים

HP ביצעה את פרויקט השדרוג במודל Turn Key ובשיתוף עם אנשי חטיבת טכנולוגיות מידע בבזק ● חני גרינשפון, מנהלת אגף מערכות, פרויקטים ותובנה עיסקית בחטיבת טכנולוגיות מידע בבזק: "הפרויקט היה מוצלח ועמד בלו"ז ובתקציב עקב שיתוף פעולה הדוק בין כל הגורמים"

בזק ו-HP ישראל השלימו לאחרונה פרויקט לשדרוג מערכת הסאפ של בזק לגרסה ECC 6.0. הפרויקט הושלם תוך 6 חודשים, בשיתוף עבודה מלא בין צוות HP לבין אנשי ה-IT של בזק. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק מעריכים אותו במאות אלפי דולרים.

הפרויקט אופיין במורכבות רבה, הנובעת ממספר המשתמשים הגדול אשר פרוס ברחבי הארץ, מכמות המודולים המיושמת בבזק, מעושר מערכות הלוויין והממשקים הרבים ומהכמות הנכבדת של פיתוחים ותוספות שנעשו במערכת הסאפ בארגון לאורך השנים. כמו כן, לאורך הפרויקט והמעבר לגרסה החדשה, היתה הקפדה יתרה שלא לפגוע ברציפות השירות. HP ביצעה את פרויקט השדרוג במודל Turn Key ובשיתוף עם אנשי חטיבת טכנולוגיות מידע בבזק, על אף שכבר מתחילת הדרך היה ברור כי ייתכנו שינויים ותוספות עקב שינויי רגולציה.

חני גרינשפון, מנהלת אגף מערכות, פרויקטים ותובנה עיסקית בחטיבת טכנולוגיות מידע בבזק, אמרה, כי "הפרויקט היה מוצלח ועמד בלו"ז ובתקציב עקב שיתוף פעולה הדוק בין כל הגורמים, שהתבטא במינהלות מסודרות ובקבלת החלטות משותפות לטובת הצלחת הפרויקט".

יוסי כהן, מנהל אגף ERP וטכנולוגיות בחטיבת Enterprise Services של HP ישראל, אמר, "שדרוג פלטפורמת הסאפ יוצר בסיס להרחבת היכולות של עובדי בזק ומנהליו, דבר שיתורגם בסופו של דבר למתן שירותים נרחבים וטובים יותר ללקוחות. אני מאמין שהפרויקט מבסס את הקשר בין בזק ל-HP. שיתוף הפעולה המוצלח בין נציגי HP לבין אנשי ה-IT של הלקוח – הוכיח שוב כי בשילוב הנכון השלם גדול יותר מסך חלקיו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משחק הדמעות

    חני היקרה אנא ממך תפרשי! כי הרי אין לך מושג מבחינה מקצועית! את הרי חיה פוליטית הדואגת להפטר במישרין או עקיפין מכל עובד איכותי שתחתיך. את התוצאות מרגישים בשטח ובלוחות המודעות. כשהדברים מסתבכים לך את מזילה דמעות של תנין אצל הממונים שלך ואלו ,תמיד מרחמים עליך ומאפשרים לך עוד יום תחת הבזק. אנא ממך שחררי אותנו ולכי לרעות בשדות אחרים. שלך עובדי בזק.

אירועים קרובים