F5 קונה את שייפ סקיוריטי במיליארד דולרים במזומן

F5 תרכוש את שייפ סקיוריטי (Shape Security), העוסקת בהגנה אפליקטיבית, תמורת מיליארד דולרים במזומן

פרנסואה לוקו-דונו, מנכ"ל F5.

F5 תרכוש את שייפ סקיוריטי (Shape Security), העוסקת בהגנה אפליקטיבית, תמורת מיליארד דולרים במזומן. החברה תרכוש את כל המניות המונפקות וההון העומד של  שייפ סקיוריטי –  שבבעלות פרטית, בכפוף להתאמות. העסקה צפויה להסתיים ברבעון הראשון של 2020.

הפלטפורמה שפיתחה הנרכשת, המבוססת על כלי ניתוח ובינה מלאכותית בענן, מסייעת לארגונים להגן על עצמם ממתקפות שמטרתן השגת אישורי גישה מסווגים ושאר סוגי המתקפות העוקפות מערכות בקרה למניעת הונאות. החברה, שבסיסה בסנטה קלרה, קליפורניה, המציאה את ה- botwallהראשון בעולם בשנת 2011. כיום שייפ מגינה על הארגונים הגדולים בעולם מפני כל סוגי ההונאות נגד היישומים שלהם, כולל יותר ממחצית מכלל הבנקאות המקוונת בצפון אמריקה. הפלטפורמה למניעת הונאות שלה מגלה וחוסמת עד מיליארד אירועי הונאה וניסיונות הונאה או עסקאות לא רצויות מדי יום, תוך שמירה על 200 מיליון כניסות אנושיות לגיטימיות ואינטראקציות אחרות. שייפ מספקת הגנה כלל-ערוצית ליישומי אינטרנט, יישומים ניידים וממשקי API. ה-SDK הנייד של החברה פרוס ביותר מ-200 מיליון מכשירי טלפון מבוססי  iOS ואנדרואיד.

שייפ מגינה על בנקים, חברות התעופה, רשתות קמעונאות וגופים ממשלתיים גדולים באמצעות הגנת בוט, מניעת הונאה וניצול. היא מגינה מפני התקפות Credential Stuffing, שבהן פושעי סייבר משתמשים בסיסמאות גנובות מפריצות למידע שבוצעו בצד שלישי כדי להשתלט על חשבונות מקוונים אחרים.

F5 מתכוונת לשלב את שירותי שייפ ומוצריה בהיצע הגנת היישומים לה, המתמחה בהגנה החוצה סביבות מחשוב מרובות עננים. הרכישה, נמסר מ-F5, תחולל שינוי באבטחת יישומים, בכך שהשתיים תצענה לארגונים אבטחת יישומים מקיפה, מקצה לקצה, וחיסכון פוטנציאלי של מיליארדי דולרים שעשויים לרדת לטמיון בשל הונאות, נזקי מוניטין ושיבושים יקרים בשירותים מקוונים קריטיים.

פלטפורמת הגנת האפליקציות של שייפ מבצעת הערכה בזרימת הנתונים מהמשתמש ליישום, וממנפת אנליטיקה מבוססת ענן – כדי להבחין בין תעבורה טובה לרעה. "עם המיקום של F5 בזרימת הנתונים בתעבורה של יותר מ-80% מתשתיות היישומים של חברות פורצ'ן 500, אנו מספקים את נקודת הכניסה האידיאלית לשירותי האבטחה של הנרכשת. נפחית דרמטית את הזמן והמשאבים הדרושים לארגונים על מנת לפרוס הגנות ברמה עולמית מפני הונאות וניצול", נמסר.

פרנסואה לוקו-דונו, נשיא ומנכ"ל F5  , אמר, כי "יישומים הם קריטיים לניהול העסק של ארגונים. כדי להפיק ערך עסקי מרבי ואת החוויות הטובות ביותר עבור הלקוחות שלהם, יישומים אלה צריכים להציג ביצועים בלא רבב, תוך שמירה על אבטחת מידע ופרטיות המשתמשים. כאשר החוויה באתר או ביישום מושפעת מהונאה וניצול, התוצאה היא אובדן הכנסות, אובדן המוניטין של המותג ולקוחות שנוטשים וקופצים למתחרים".

לוקו-דונו הוסיף, כי "עם הרכישה, נספק הגנה ליישומים מקצה לקצה. כך, היישומים מניבי ההכנסות, המהווים את העוגן של המותג, יהיו מוגנים מהנקודה בה הם נוצרים ועד לנקודה בה צרכנים מתקשרים איתם – מקוד ללקוח. הרכישה תגדיל את היכולת שלנו לאפשר אופטימיזציה של יישומים ולהגן על יישומי הלקוחות בעולם הרב-ענני, ההופך מורכב יותר ויותר".

דרק סמית', מייסד משותף ומנכ"ל שייפ, יחד עם צוות ההנהלה בראשותו, יצטרפו כמנהלים בכירים ל-5F.

רכישת שייפ היא השנייה המשמעותית השנה של 5F. במרץ היא רכשה את NGINX, שפועלת בעולם הקוד הפתוח להעברת יישומים, תמורת כ-670 מיליון דולר. NGINX מציעה תוכנה מבוססת קוד פתוח המאפשרת להעביר יישומים, כמו גם פתרונות API. אלה מאפשרים לבצע את העבודה תוך שיפור ביצועים, זמינות וניהול. ב-F5 ציינו כי מטרת הרכישה היא לגשר על הפער בין סביבות NetOps ל-DevOps ובכך לאפשר שירותי יישומים עקביים בכל סביבה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים