זיו מערכות תטמיע מערכת ERP של סאפ במשהב

המערכת שמוטמעת היא SAP Business One - מערכת ERP לארגונים מסדר גודל קטן ובינוני והיקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים ● עוד יכלול הפרויקט הטמעה של מודולים מותאמים, פרי פיתוח זיו מערכות

משהב

זיו מערכות תטמיע מערכת ERP של סאפ במשהב, חברה לשיכון בניין ופיתוח. הפרויקט החל באחרונה ויסתיים בסוף 2020. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים.

רונן סיוון, סמנכ"ל מכירות ושיווק, זיו מערכות. צילום: יח"צ

רונן סיוון, סמנכ"ל מכירות ושיווק, זיו מערכות. צילום: יח"צ

המערכת שמוטמעת היא SAP Business One – מערכת ERP לארגונים מסדר גודל קטן ובינוני. עוד יכלול הפרויקט הטמעה של מודולים מותאמים, פרי פיתוח זיו מערכות. בין המודולים שיוטמעו בפרויקט: כספים והנהלת חשבונות, שיווק ומכירות, ניהול פרויקטים, ניהול דיירים, ניהול נכסים להשכרה. בשנת 2020 משהב עתידה ליישם גם הרחבות למערכת ה-ERP, כגון פורטל דיירים ופורטל ספקים, ולשלב פתרון BI לטובת עיבוד נתונים מורכבים המשמשים לקבלת החלטות. המערכת תשרת עשרות משתמשים מבין עובדי החברה.

משהב, מהוותיקות בחברות הבנייה בישראל, הוקמה בשנת 1936 על ידי הסתדרות הפועל המזרחי כחברה קבלנית מבצעת לציבור הדתי. במשך עשרות שנות פעילות החברה בנתה יותר מ-100,000 יחידות דיור.

מאיר חדד, מנמ"ר משהב, אמר כי "שווקי הבנייה והנדל"ן מתפתחים בלא הרף ונולדים בהם צרכים חדשים ועדכניים. התאמה למגמות ותהליכי עבודה חדשים היא הכרח בשגרת העבודה בשוק שלנו. כחברה גדולה החולשת על פני תהליכים עסקיים רבים, שליטה ובקרה בנתונים מכל קצוות החברה הן חיוניות לצרכי ניהול, קבלת החלטות ושיפור מנועי צמיחה עסקיים של החברה. עבדנו בעבר עם מערכות תוכנה מיושנות, חסרות התאמה וגמישות הנדרשות בעבודתנו. חיפשנו ומצאנו מערכת חדשה ומקצועית שמיישמת שיפורים ועדכונים באופן שוטף, ומספקת פתרון כולל תחת קורת גג אחת – מה שיקל על תהליך היישום וההטמעה, ויאפשר ראייה ארגונית ביתר קלות".

ארז דהן, מנהל פעילות SAP Business One, סאפ ישראל. צילום: יח"צ

ארז דהן, מנהל פעילות SAP Business One, סאפ ישראל. צילום: יח"צ

רונן סיוון, סמנכ"ל מכירות ושיווק, זיו מערכות, הוסיף כי "אנו עוסקים קרוב לשלושה עשורים בפיתוח ויישום מערכות תוכנה לענפי הבנייה והנדל"ן. פתרון ה-ERP הייעודי לענף הבנייה והנדל"ן, משרת מאות לקוחות".

ארז דהן, מנהל פעילות SAP Business One, סאפ ישראל, ציין כי "המערכת מספקת פתרון אחיד, כולל, וגמיש ללקוחות רבים בתחום הבנייה והנדל״ן, ומשרתת אלפי לקוחות בעולם".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים