תוכן פרסומי
ראשי » חדשות » "הנגשת השירותים לאזרחים תשתפר עם קונטיינרים"
שי נחמני, מנהל תשתיות ממשל זמין ברשות התקשוב הממשלתי. צילום: ניב קנטור

"הנגשת השירותים לאזרחים תשתפר עם קונטיינרים"

כך אמר שי נחמני, מנהל תשתיות ממשל זמין ברשות התקשוב הממשלתי, שדיבר במליאה המרכזית בכנס VMware vFORUM 2019 ● הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אתמול (ב'), במרכז האירועים אווניו

מאת 10 בדצמבר 2019, 10:25 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

"אנו מטפלים במיליוני אזרחים, מנגישים שירותים מקוונים על בסיס יומי, ומטפלים במאות אתרים. הבנו כי הדרך לשיפור השירותים המוענקים לאזרחים עוברת בהטמעת קונטיינרים", כך אמר שי נחמני, מנהל תשתיות ממשל זמין, התקשוב הממשלתי.

נחמני דיבר על הבמה במליאה המרכזית בכנס VMware vFORUM 2019. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אתמול (ב'), במרכז האירועים אבניו, קריית שדה התעופה, בהשתתפות 1,500 לקוחות הסניף הישראלי של ענקית הווירטואליזציה ושותפיה העסקיים.

"מוסיפים שירותים מקוונים על בסיס יומי"

בשיחה עם אלי שקד, מנכ"ל VMware ישראל, אמר נחמני כי "ממשל זמין יושב תחת התקשוב הממשלתי. הוא מהווה את זרוע ה-IT הביצועית של הממשלה". לדברי נחמני, "רוב השירותים המקוונים שאזרחי המדינה צורכים יושבים אצלנו: בשרת התשלומים הממשלתי נסלקו השנה כבר 72 מיליארד שקלים. יש לנו גם שירות טפסים מקוונים, ואתר GOV.IL, המתחזק קרוב ל-50 שירותים למשרדי ממשלה. הקמנו מערכת הזדהות ממשלתית לאזרחים, במסגרתה האזרח מזדהה פעם אחת, ואינו זקוק להזדהות שוב בכל פעם שהוא נכנס למערכות הממשלתיות. בקרוב נשיק אזור אישי לאזרחים. אנו מוסיפים שירותים מקוונים על בסיס יומי".

נחמני ציין כי "מה שמאפיין את המחשוב הממשלתי הוא מורכבות הסביבה. יצאנו לפני שנה למסע, על מנת לבחון את עתיד סביבת הפיתוח שלנו. תהליך ה-DevOps הוא תהליך ארגוני וטכנולוגי. בסוף 2018 קיבלנו החלטה להיכנס לעולמות CI/CD, אינטגרציה מתמשכת ופיתוח מתמשך – וכן לעולם ה-DevOps. במהלך השנה ערכנו בחינת היתכנות, POC, והיעד לסוף שנת 2019 הוא ששניים מאתרי הממשלה כבר יהיו חשופים לעולם זה".

"אנו הולכים וגדלים בכמות השירותים המקוונים שלנו", סיכם נחמני, "ממשל זמין מצוי בשלהי ההקמה של סביבה מבוססת קונטיינרים. אני מקווה שבשנה הבאה ממשל זמין יפרוץ דרך עם סביבת DevOps למשרדי הממשלה".

"הנגשת השירותים לאזרחים תשתפר עם קונטיינרים" Reviewed by on . "אנו מטפלים במיליוני אזרחים, מנגישים שירותים מקוונים על בסיס יומי, ומטפלים במאות אתרים. הבנו כי הדרך לשיפור השירותים המוענקים לאזרחים עוברת בהטמעת קונטיינרים", "אנו מטפלים במיליוני אזרחים, מנגישים שירותים מקוונים על בסיס יומי, ומטפלים במאות אתרים. הבנו כי הדרך לשיפור השירותים המוענקים לאזרחים עוברת בהטמעת קונטיינרים", Rating: 0

תגובות (2)

  • Avatar

    תמיר סיידוף

    גאווה גדולה! יישר כוח ענקי!

  • Avatar

    עוז

    תותח !

הגיבו