"שיפור חוויית התושבים – בטרנספורמציה דיגיטלית בעירייה"

"התושבים צמאים לשיפור החוויה והדרך למימוש האתגר הוא טרנספורמציה דיגיטלית ברשויות, שתביא לייעול ולשיפור תפעולי בתהליכי העיריות", כך אמר יוסי חיימוב, מנכ''ל פרודוור ישראל

כותב הספר, יוסי חיימוב. צילום: עיבל רונן

"התושבים והתושבות ברשויות המקומיות צמאים לתחושת שייכות, לגאווה מקומית, לשיפור השירותים מהרשות. הדרך למימוש האתגרים הללו היא בטרנספורמציה דיגיטלית ברשויות, שתביא לשיפור חוויית התושבים, לייעול ולשיפור תפעולי בתהליכי העיריות", כך אמר יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור ישראל.

חיימוב דיבר בפתח יום עיון שערכה החברה למגזר המוניציפלי היום (ד') בריאקטור של מיקרוסופט בתל אביב, בהשתתפות כ-100 נציגי רשויות מקומיות בארץ. יום העיון נערך בשיתוף מיקרוסופט ישראל ואוטומציה החדשה מבית וואן, והנחה אותו גולן בר אור, שותף בפרודוור.

לדברי חיימוב, "החיבור המשולש של פרודוור, אוטומציה החדשה ומיקרוסופט משלב בין המעורבות המעמיקה של האוטומציה ברשויות המקומיות בישראל עם כלי הענקית מרדמונד לתחום ואתנו, שמעסיקים 150 מומחי Dynamics – שחיים, אוכלים וישנים ב-Azure". כך, ציין, "ערכנו בעיריית ירושלים פרויקט דגל לטרנספורמציה דיגיטלית, שבמסגרתו שדרגנו את מערכת ה-CRM והיגרנו אותה לענן של מיקרוסופט. המערכת משרתת 600 מעובדי העירייה".

"פירמידת מאסלו" למגזר המוניציפלי

"הטרנספורמציה הדיגיטלית", הסביר, "עונה על הצורך של הרשויות המקומיות לפעול באופן רב ערוצי, להיות זמינות, שירותיות ולהגדיל את שביעות הרצון של התושבים". כך, אמר חיימוב, "על בסיס מערכת מיקרוסופט אנחנו מספקים לעיריות יכולות להטמעת מודולים שונים, כגון תיק תלמיד, תיק מוסד חינוך, מודול חירום, מודול ניהול פניות התושבים וחיבור לעולם האינטרנט של הדברים – עם, למשל, חיישני ריח, משקל ומיקום על פחי הזבל. אנחנו מעניקים 'פירמידת מאסלו' למגזר המוניציפלי: מערכות תפעוליות (ליבה ו-CRM – י"ה), פתרונות ערך מוסף ומעל – בניית קהילות, איסוף מידע מהתושב ומתן מענה מותאם אישית, עם פנייה בערוץ הנכון ועם התוכן הנכון".

לסיכום, הוא ציין כי "מרב נפח העסקים שלנו בא לידי ביטוי במימוש טרנספורמציה דיגיטלית לגופים, על מנת שנוכל לספק ללקוחות שלהם – במקרה זה תושבי העיריות – את אותם רגעי קסם יוצאי דופן".

איתי אהרונוב, מנהל תחום פתרונות עסקיים במיקרוסופט ישראל. צילום: עיבל רונן

איתי אהרונוב, מנהל תחום פתרונות עסקיים במיקרוסופט ישראל. צילום: עיבל רונן

איתי אהרונוב, מנהל תחום פתרונות עסקיים במיקרוסופט ישראל, אמר כי "במשך עשרות שנים, מוקדי השירות לא השתנו. בשלוש השנים האחרונות החברה השקיעה משאבים רבים כדי לא להיות במצב של 'עוד מאותו הדבר'. עם Dynamics365 אנחנו משנים את המשחק".

לדבריו, "הרשות המוניציפלית אוספת המון נתונים על השכונות, הספקים והאזרחים. אם נאסוף וננתח נתונים אלה, הרשויות יוכלו לשחק במגרש 'של הגדולים' ולספק שירות משופר, עם ייעול תהליכים".

אהרונוב ציין ש-"הטרנספורמציה הדיגיטלית עומדת על ארבע רגליים: איך הארגון משפר ומייעל את הקשר עם התושבים; כיצד להעצים את עובדי הארגון בשטח; איך מייעלים תהליכי עבודה פנים ארגוניים, כגון גביית ארנונה וקנסות, לטובת מענה מהיר לאזרח; ושינוי התפיסה של העירייה כלא רווחית ולא יצרנית באמצעות הטכנולוגיה, על מנת לייצר עבור התושבים ערך מוסף ולהציע להם שירותים".

עוד הוא אמר ש-"לצד מערכת ה-CRM שלנו, הענן תומך בייעול התהליכים. בנוסף, אנחנו מביאים יכולות בינה מלאכותית, עם BI. רוב הנתונים על האזרחים כבר קיימים, וכל שנותר הוא לחבר אותם ולהוסיף מקורות מידע. Dynamics365 זה לא CRM מסורתי – זו פלטפורמת פתרונות עסקיים מקצה לקצה".

ששי שילה, מנכ''ל אוטומציה החדשה. צילום: עיבל רונן

ששי שילה, מנכ"ל אוטומציה החדשה. צילום: עיבל רונן

דובר נוסף באירוע היה ששי שילה, מנכ"ל אוטומציה החדשה. הוא אמר כי "שיתוף הפעולה המשולש עם פרודוור ומיקרוסופט מהווה הזדמנות להניב תוצאות טובות ללקוחות, הרשויות המוניציפליות, וללקוחות של הלקוחות – התושבים".
לדבריו, "אנחנו שמים דגש על העולם הדיגיטלי ועל הקשר עם תושבים, ספקים ולקוחות. גם עובדי הרשות המקומית הם לקוחות. הרעיון הוא להנגיש שירותים לכולם, לעשות זאת עם בקרות אוטומטיות וכך להוביל את העולם המוניציפלי לעידן הבא. אנחנו משקיעים רבות בחשיבה ופיתוח, גם עבור העולמות הנסתרים במחשוב, אבטחת מידע, תשתיות ותקשורת, על מנת לתת בסיס נכון וטוב לשירותים ברמה האפליקטיבית".

פיליפ בואזיז, יו"ר ומייסד קבוצת פרודוור העולמית. צילום: עיבל רונן

פיליפ בואזיז, יו"ר ומייסד קבוצת פרודוור העולמית. צילום: עיבל רונן

פיליפ בואזיז, יו"ר ומייסד קבוצת פרודוור העולמית וקבוצת שרונה פרטנרס, ציין כי "נושא המחשוב העירוני המתקדם מהווה חלק מהאסטרטגיה של החברה. ישראל היא מדינה מתקדמת בתחום זה ואנחנו שמחים שפרודוור ישראל נוטלת חלק פעיל במחשוב הרשויות המקומיות".

ביום העיון הוצגו פתרונות משלימים ל-CRM של מיקרוסופט שמייצגת פרודוור, להידוק הקשר עם הלקוח: סימפל צ'ט מבית אלעד מערכות, V-Check, Device – tone, Carbyne ו-Visit.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים