פרודוור תקים לעיריית ירושלים מערכת CRM בענן של מיקרוסופט

בפרויקט, שהיקפו מוערך במיליוני שקלים, ישודרג מוקד 106 לפלטפורמת Dynamics 365 של מיקרוסופט בענן ויוקם אתר אינטרנט חדש

איתן ברזילי, ראש מינהל פיתוח עסקי וטכנולוגי בעיריית ירושלים. צילום: יח"צ

פרודוור (Prodware) ישראל, תקים עבור עיריית ירושלים מערכת לניהול קשרי לקוחות מבוססת הענן של מיקרוסופט (Microsoft). הפרויקט החל בימים אלה ועלותו הכספית מוערכת במיליוני שקלים.

הפרויקט מהווה חלק מהטרנספורמציה הדיגיטלית המתבצעת בעירייה, ומטרתו היא העצמת הקשר הדיגיטלי עם תושבי העיר, העסקים והתיירים.

הפרויקט כולל יישום פלטפורמה אחודה בענן, המשותפת לתושבים, עובדי עירייה, נתונים ותהליכים, באמצעות אפליקציות עסקיות חכמות מבוססות Microsoft Dynamic 365. אלו תאפשרנה את ניהול מכלול השירותים השונים בעירייה, תוך חיזוק הקשר עם התושבים, העסקים והאורחים.

במסגרת הפרויקט, ישודרג מוקד התמיכה העירוני 106 בעירייה לפלטפורמה בענן לניהול קשרי הלקוחות. הוא יעובה בעזרת שירותים רב-ערוציים המסונכרנים ביניהם. BumpYard תהיה שותפה ביישום של חלק זה בפרויקט.

בנוסף, יוקם אתר אינטרנט חדש לעירייה, בטכנולוגיית ניהול התוכן Umbraco, המתארחת בענן של מיקרוסופט. חלק זה בפרויקט ייעשה בשיתוף Ewave. האתר יותאם לאוכלוסיות השונות: תושבים, עסקים, ספקים ומבקרים, כולל תיירים. כמו כן, האתר יהיה מונגש לכלל המשתמשים וביניהם בעלי מוגבלויות ויתממשק באופן חכם עם כלל המערכות הפועלות כיום בעירייה.

יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור ישראל. צילום: רגב ארט שירותי צילום

יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור ישראל. צילום: רגב ארט שירותי צילום

המערכת, אשר תשרת אלפי משתמשים, נותני שירות מטעם העירייה, תכלול בנוסף גם כלי ניהול למנהלים, לצורך תכנון וקבלת החלטות בזמן אמת. זאת, בשילוב כלי BI שיקשרו בין אגפי העירייה ואפליקציות לשיפור השירות.

Dynamics 365 של מיקרוסופט, מאחדת יכולות של CRM ו-ERP. באמצעות מודולים ייעודיים, המערכת מאפשרת חיבור בין כל העולמות באופן קל ומהיר, בכל זמן, מכל מקום ומכל מכשיר. המערכת מניבה יכולת לקבלת החלטות מונחות-נתונים בזמן אמת ולחיזוי טוב יותר של צרכי הלקוח.

איתן ברזילי, ראש מינהל פיתוח עסקי וטכנולוגי בעיריית ירושלים, אמר כי "הפרויקט מהווה חלק מחזון ירושלים 365, למיצובה כעיר חכמה ומתקדמת מבחינה טכנולוגית. זאת, תוך הגברת השקיפות ומעורבות האזרחים והעסקים בקביעת מדיניות וקבלת החלטות".

הפלטפורמה, הוסיף ברזילי, "תייעל משמעותית את השירות לתושבי העיר ועסקיה, תסייע לנו להגיע ליעדי ביצוע בסטנדרטים הגבוהים ביותר ותאפשר לציבור תושבי העיר ערוצי גישה מגוונים וזמינים למוקד העירוני. נקבל זמני תגובה מהירים, חוויית משתמש וניראות טובה יותר. נספק לאנשי העירייה יכולות שליטה ובקרה על הנעשה בשטח. אתר העירייה המשודרג יהווה כרטיס ביקור הולם לבירת ישראל, בין השאר עבור תיירים מכל העולם".

יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור ישראל, הוסיף כי "הפרויקט יאפשר לנותני השירות מטעם העירייה להשתמש באמצעים המודרניים המתקדמים ביותר על מנת לתקשר מול התושבים, כל זאת עם יישום מבוסס 'תמונת לקוח 360 מעלות' המאפשרת ראייה מרחבית של תמונת תושב/עסק, כשכל האפליקציות נמצאות בענן, עם זמינות ושירות בזמן אמת".

לדברי אפי טואטי, מנהל מכירות Dynamics365 בפרודוור, “אנחנו מובילים את עיריית ירושלים למימוש חזונה, באמצעות ייעוץ והמלצה על תהליכים עסקיים וכן יישום כלים טכנולוגיים על בסיס Azure. האתר החדש, שיוקם על גבי תשתית לניהול תוכן עם חיבור לפורטל תושבים, שירותי חברות ודפי מידע ציבורי, ושיעבוד בצורה ישירה ורציפה מול ה-CRM, יאפשר התקשרות ודיווח מהירים ופשוטים של התושבים על כל תקלה או בעיה דרך צ'טבוט, צ'ט לייב או שליחת צילום האירוע באמצעות האפליקציה. שדרוג ה-Omni Channel יאפשר לתושבים להתחבר למוקד העירייה מכל הערוצים הדיגיטליים ולקבל עדכונים בזמן אמת באמצעות SMS".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים