אסנת רונן מונתה ליו"רית פרטנר

רונן מכהנת בדירקטוריון פרטנר כבר 10 שנים והייתה בעבר דירקטורית בחברות רבות, בהן בנק מזרחית-טפחות ● היא תחליף את אדם צ'נזוף, שהודיע לפני ימים אחדים על התפטרותו

אסנת רונן, היו"רית החדשה של פרטנר. צילום: ישראל הדרי

אסנת רונן מונתה לתפקיד יו"רית הדירקטוריון של פרטנר – כך החברה מסרה הבוקר (ה') בהודעה לבורסה. היא מחליפה את אדם צ'נזוף, שהודיע בתחילת השבוע על התפטרותו.

רונן מכהנת כחברה בדירקטוריון של פרטנר מזה כעשור, מטעם הבעלים המייסדים הישראליים שלה. לצד זאת, היא מכהנת כדירקטורית בחברות נוספות, לרבות פוקס-ויזל ודיסקונט קפיטל חיתום. היא ייסדה את חברת וויצ'ק והייתה בעבר דירקטורית במספר רב של חברות, ובכלל זה בבנק מזרחי-טפחות, שם היא גם שימשה כיו"רית ועדת הביקורת ו-ועדת הכספים. כמו כן, היא כיהנה בתפקידים בכירים בקבוצת לאומי, בהם משנה למנכ"ל לאומי פרטנרס, והייתה שותפה בקרן ההשקעות Viola PE.

לדברי רונן, "אחרי עשור שבו אני מלווה את פרטנר כדירקטורית, אני מבקשת להודות לדירקטוריון על האמון שנתן בי בבחירה לתפקיד יו"רית החברה".

"פרטנר נמצאת בימים אלה בעמדה מצוינת, בזכות היערכות נכונה ובניית אסטרטגיה שמותאמת למבנה השוק הנוכחי", הוסיפה. "לפרטנר הנהלה מצוינת ואני בטוחה שיחד אתה, עובדיה ובשיתוף הדירקטוריון, היא תמשיך לצעוד להישגים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים