יעל רוכשת את רילקומרס במיליוני שקלים

הנרכשת מתמחה בעולמות הדיגיטל ● דורון גיגי, מנכ"ל יעל: "הסיבה לרכישה, במילה אחת, היא דיגיטל - הדיגיטל הוא רכיב מתבקש בעולמות המיחשוב בשנים האחרונות, בתחום שרק הולך ומתפתח"

דורון גיגי, מנכ''ל קבוצת יעל. צילום: יח"צ

קבוצת יעל רכשה את השליטה בחברת רילקומרס, בסכום המוערך במיליוני שקלים.

הנרכשת פעילה בעולמות הדיגיטל. הרכישה תאפשר לקבוצת יעל להרחיב את סל הפתרונות שהיא מספקת עבור ארגונים, ולהציע להם פרויקטים גדולים בתחומי הדיגיטל, בניית אתרים מורכבים, פיתוח אפליקציות מובייל, אפיון UX ועיצוב UI.

רילקומרס פעילה בישראל משנת 1999 ומונה כ-150 מומחים לתחומי הווב והמובייל. הרכישה, נמסר מיעל, "מהווה הרחבה חשובה של סל הפתרונות של הקבוצה, ומחזקת את מעמדה בשווקים נוספים, כגון שוק הקמעונאות".

בין לקוחותיה של רילקומרס נמנים בנק לאומי, בנק דיסקונט, שופרסל, מלונות דן, שטראוס, חצי חינם ועוד. היא מתמחה בהגדרת אסטרטגיית דיגיטל ללקוחותיה הארגוניים, תוך יצירת תפישה המאפשרת לגופים יתרון תחרותי. יכולות אלה מבוססות על ניסיון רב בעולמות חוויית המשתמש ומימושו באמצעות פיתוח טכנולוגי ברמות גבוהות. פיתוח זה מאפשר להפוך את האסטרטגיה הדיגיטלית לאפליקציית מובייל, או לאתרי אינטרנט המשיגים את יעדיהם העסקיים.

בראיון לאנשים ומחשבים אמר דורון גיגי, מנכ"ל קבוצת יעל כי "הסיבה לרכישה, במילה אחת, היא דיגיטל. הדיגיטל הוא רכיב מתבקש בעולמות המיחשוב בשנים האחרונות, בתחום שרק הולך ומתפתח". לדבריו, "כאשר אנו שוקלים לרכוש חברה, אנו בוחנים כמה היבטים: כמה החברה מקצועית בתחומה, כמה אנו חלשים-חזקים בתחום, כמה פעילות הנרכשת סינרגטית לתחומי פעילות אחרים, כמה ה-DNA שלה דומה לשלנו. הייתה לנו מעט חולשה בתחום הדיגיטל והרכישה עונה לכלל ההיבטים".

"על מנת להרחיב תחום זה אל תוך שורה של פתרונות לגופי האנטרפרייז בישראל", אמר גיגי, "חיפשנו את השותף הנכון למשימה. רכישת רילקומרס מביאה אותנו כמה צעדים קדימה מבחינת יכולתנו להגיע אל גופים מתחומים נוספים ולהפוך לספק מחשוב מרכזי, המסוגל לספק פתרונות גם לצורכיהם של אנשי השיווק בארגונים, מנהלי החדשנות ועוד".

דרור יעקבסון, מנכ"ל רילקומרס, אמר כי "חיפשנו שותף אסטרטגי אשר ירחיב את גישתה של החברה לשוק האנטרפרייז בישראל ויסייע לנו לקדם את החברה לשלב הבא בהתפתחותה העסקית. קבוצת יעל היא עבורנו שותף טבעי, החולק איתנו תפיסה של איכות ומצויינות כערכים עליונים. שיתוף ערכים זה הוא אבן היסוד עליה מבוססת השותפות"

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים