גיוס ענק: סייברארק תוסיף לקופתה חצי מיליארד דולר באגרות חוב

חברת האבטחה הישראלית תבצע בנסדא"ק הנפקה פרטית של אגרות חוב להמרה למשקיעים מוסדיים ● המהלך בא על רקע התוצאות הרבעוניות הטובות שהיא הציגה לפני ימים אחדים

אודי מוקדי, מנכ"ל סייברארק. צילום: פלי הנמר

גיוס ענק לחברת אבטחת המידע הישראלית סייברארק, שיצאה למהלך שבמסגרתו היא מבקשת לגייס חצי מיליארד דולר. הגיוס לא ייעשה במזומן. במקום זה, סייברארק בחרה להגדיל את המקורות הנזילים שלה באמצעות הנפקה פרטית של אגרות חוב להמרה למשקיעים מוסדיים בנסדא"ק.

בסייברארק אופטימיים לגבי תגובת קהל המשקיעים והחליטו שאם היא תהיה חיובית, החברה תנפיק עוד 75 מיליון דולר של אגרות חוב.

אגרות החוב ייפדו בעוד כחמש שנים – ב-15 בנובמבר 2024. בינתיים אין מידע על שיעור הריבית המוצע, אולם מאחר שמדובר בהנפקה פרטית, לא מן הנמנע שהוא ייקבע במשאים ומתנים עם המשקיעים. כמו כן, כאמור, האגרות המוצעות הן להמרה, מה שאומר שבבוא זמן הפדיון, המשקיעים יוכלו לבחור לקבל מזומנים, מניות או שילוב של השניים.

המהלך הנוכחי מבוצע חמש שנים לאחר הגיוס הראשון של סייברארק בנסדא"ק, שבעקבותיו היא שלשלה לקופתה 75 מיליון דולר לפי שווי של 470 מיליון. מאז זינק הנתון בכ-80% וכיום היא נסחרת לפי שווי של 3.7 מיליארד דולר.

סייברארק נמצאת בתקופה טובה בכל הנוגע לשורה התחתונה שלה, ורשמה ברבעונים האחרונים עלייה עקבית ברווחיות. הדו"חות הכספיים לרבעון השלישי של השנה, שהחברה פרסמה בשבוע שעבר, עקפו את התחזיות בשוק, עם זינוק של 88% ברווח הנקי ועלייה של 27% בהכנסות. במחצית הראשונה, הרווח הנקי שלה גדל ב-83% וזה התפעולי רשם עלייה מטאורית של 142%.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים