"הטיפול במידע קשה כמו טיפוס על צוקים"

"על מנת לטפל במידע, ארגונים נזקקים לשלושה מקבילים מעולם הטיפוס: ציוד נכון, מדריך מנוסה ומקצועי, וחבל הצלה", אמרה סנדרה המילטון, סגנית נשיא קומוולט

סנדרה המילטון, סגנית נשיא להצלחת לקוח בקומוולט. צילום: ניב קנטור

"הטיפול במידע הוא משימה קשה. על מנת להצליח בה נדרשים ציוד הטיפוס הנכון, מדריך מנוסה וחבל הצלה. כך הדבר גם לגבי הטיפול במידע – יש צורך בכלים הטכנולוגיים והתמיכה המקצועית של ספקית ה-IT כדי להצליח במשימות של ניהול, ארכוב וגיבוי הנתונים בכל מקום שבו הם נמצאים", כך אמרה סנדרה המילטון, סגנית נשיא להצלחת לקוח בקומוולט.

המילטון הייתה דוברת המפתח באירוע Commvault Be Ready – הכנס השנתי של החברה. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב') באווניו בקריית שדה התעופה, בהשתתפות כ-600 מנציגי לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

בדבריה ציטטה המילטון נתונים מסקר שערכה החברה, שלפיו ל-84% מהארגונים יש אסטרטגיה לעבודה בסביבה מרובת עננים, אלא שהדבר מביא לסיבוך במסע לענן. "המנמ"רים ניצבים בפני כמה אתגרים במקביל: הפיצול של הנתונים, הביזור שלהם, מורכבות ניהולם, מחסור בכוח אדם מקצועי לעשות זאת, הרצון להימנע מנעילת ספק IT, הרצון בהלימה לרגולציות והצורך בהיערכות להתאוששות מאסון", אמרה.

לדברי המילטון, "מנמ"רים נדרשים להבטיח שהטיפול בנתונים, שהוא פעולה טכנולוגית, יניב ערך עסקי. מדובר באתגר שהולך ונהיה קשה יותר ויותר, מאחר שהנתונים מבוזרים ונמצאים בסביבות ועל גבי מערכות שונות ובתצורות שונות, היקפם הולך וגדל, נדרש להגן עליהם, מערכות ה-IT הופכות למורכבות וסביבת ה-IT מבוזרת גם היא – חלקה בדטה סנטר המסורתי וחלקה בעננים".

שלושת המקבילים

"קומוולט מספקת לארגונים את שלושת המקבילים – ציוד נכון לטיפוס, מדריך טיפוס מנוסה ומקצועי, וחבל הצלה", אמרה המילטון. "התוכנה שלה היא המקבילה לציוד הטיפוס. הפתרון מסייע לפישוט הניהול, לבניית ממשק משתמש ידידותי, למיכון מסגרות עבודה, לעבודה מבוססת לימוד מכונה, לזיהוי אנומליות ולתעדוף שלהן".

"המקבילה של מדריך הטיפוס", הסבירה, "היא צוותי התמיכה הטכנית, שמסייעים ללקוחות להפיק ולקבל יותר ערך מהמידע, ולעשות זאת מכל מקום וסביב השעון. המקבילה של חבל ההצלה היא הפעילות הפרו-אקטיבית, שנעשית תוך התאמה אישית ללקוח הארגוני".

לדברי המילטון, "אנחנו עונים על הצרכים של ארגונים בניהול נתונים, באמצעות כמה יכולות: הפחתת הסיכון לאובדן נתונים באמצעות תהליכי הגנה ואחזור, עם חוויית לקוח טובה יותר, המשכיות עסקית ותפוקתיות; גישה אחידה לסביבות IT מרובות עננים, עם מתן יכולת ללקוחות להעביר יותר עומסי עבודה לסביבות שכאלה – לטובת שקיפות, זמינות ושימוש נרחב יותר בנתונים; יכולת לאחד, לנהל ולהרחיב בצורה אחידה את התשתיות ההיברידיות של הארגונים; תמיכה בריבוי מערכות הפעלה, הייפר-ויזורים, אפליקציות, בסיסי נתונים, מערכי אחסון וספקיות ענן; ויכולות ניהול נתונים משופרות".

"כך", אמרה המילטון, "בעקבות הרכישה של ספקית פתרון האחסון מוגדר התוכנה הדוויג הכרזנו באחרונה על פתרון המממש את חזון האחסון המאוחד וניהול הנתונים. אנחנו מספקים בפתרון אחד יכולות טכנולוגיות עדכניות, לרבות אחסון, קונטיינרים ומחשוב ענן. בדרך זו, ארגונים יכולים לבצע מיכון לתהליכים ידניים של ניהול תשתית ולפשט את הסביבות מרובות הנתונים. בנוסף, מדובר בפתרון מובנה לסביבות מרובות עננים. כך, ארגונים יכולים לערוך מיכון לתהליכים, לפשט את ניהול האחסון, ולקבל הפחתת עלויות וקיצור הזמן לקבלת ערך עסקי".

לסיום, המילטון דיברה על השוק הישראלי, שלדבריה "מהווה עבורנו הזדמנות – הן בהיבט העסקי, להרחבת הפעילות, והן בהיבט הטכנולוגי, בשל ריבוי של לקוחות ארגוניים שהם מאמצים מוקדמים של טכנולוגיות חדשות. נמשיך להשקיע פה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים