לקנות באמזון בשפת הקודש: אתר Amazon.com בעברית הושק

ענקית הסחר האלקטרוני פונה ביתר שאת ללקוחות בישראל עם אתר קניות בשפת המקום ומשלוח בינלאומי חינם, בהזמנות מעל 49 דולר

נקנסה באירופה. אמזון. צילום: BigStock

חברת אמזון השיקה היום (ב') חווית קנייה בעברית ב-Amazon.com, ובכך מאפשרת ללקוחות המקומיים בישראל לגלוש ולקנות מעל 50 מיליון פריטים שיכולים להישלח לכל העולם, וגם לארץ.

הקנייה באמזון זמינה במחשב, בדפדפן במכשירים הניידים ובאמצעות אפליקציית הקניות של אמזון, הן במכשירי אנדרואיד והן במכשירי iOS. הלקוחות יכולים כעת לגלוש ולקנות בעברית ובמבחר סוגי מטבעות, כולל בשקלים.

לפי אמזון, אפשרות חדשה זו תקל על לקוחות דוברי עברית החיים מחוץ לארה"ב לקבל את המיטב מאמזון בשפת האם שלהם, כולל תמיכה בשפה המקומית בחיפוש, תיאור המוצר, שירות לקוחות ועוד. לקוחות שישלחו את מוצריהם ישירות לישראל יוכלו ליהנות כעת ממשלוח בחינם כהטבה על הזמנות בשווי של יותר מ-49 דולרים בעת הקנייה ב-Amazon.com.

חבילה בעברית. אמזון. צילום: BigStock

חבילה בעברית. אמזון. צילום: BigStock

"הלקוחות ביקשו חוויית קנייה בעברית" 

"אנו מחדשים ללא הפסקה בשם הלקוחות שלנו, ויחד עם ההשקה היום אנו הופכים את חווית הקנייה עבור לקוחותינו הישראלים ודוברי העברית אפילו לטובה ונוחה יותר", אמר סמיר קומאר, סגן נשיא Amazon Exports and Expansion. "הלקוחות ביקשו חוויית קנייה בעברית, עם גישה לפריטים הזמינים לשילוח אליהם ובמטבע המקומי שלהם. הצגת השפה העברית, והטבת המשלוח החינמי ב-Amazon.com ללקוחות שלנו בישראל, מפשטת את הגלישה, הרכישה והמשלוח של מיליוני פריטים".

מעתה יכולים הקונים לגלוש ל-Amazon.com, או להוריד בחינם את אפליקציית הקניות של אמזון מ-Apple Store של אפל או ה-Play Store של גוגל, להזין את הכתובת שלהם מחוץ לארה"ב, ולאחר מכן לבחור בעברית מבין 8 שפות אפשריות, ובשקלים מבין 63 סוגי מטבעות לבחירה.

בהמשך הלקוחות יוכלו לצפות במוצרים הזמינים למשלוח לכתובת שלהם, יראו בשקלים את מחיר המוצרים, כמו גם את עלויות משלוח, וכן הערכה של עלויות המכס והמיסים; לפי ההודעה לתקשורת, אמזון מתאמת את עמילות המכס עבור הלקוח, כך שלא תהיינה הפתעות בזמן הקנייה או המשלוח. לקוחות יוכלו לקנות מוצרים ממגוון רחב של קטגוריות, כגון מוצרי אלקטרוניקה, ספרים, ביגוד, הנעלה, צעצועים ועוד. לדברי החברה, גם החזרת מוצרים לאמזון תהיה קלה יותר מעכשיו, עם השקת תוויות החזרה ששולמו מראש.

השקה זו מתרחשת לאחר עלייתה לאוויר של תכנית השילוח המקומי בישראל, הזמינה באתר Amazon.com. תכנית השילוח המקומי מציעה לעסקים ישראלים המאחסנים את מוצריהם בישראל הזדמנות למכור את המוצרים ישירות ללקוחות באמצעות Amazon.com בישראל, תוך האצת זמני המשלוח.

תגובות

(5)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אמיר

    כן ניתן להגדיר עברית באפליקציה אמזון בנייד

  2. מיכל

    תודה רבה על הכתבה! האם ניתן להגדיר בעברית גם באפליקציה?

  3. כהן דוד

    אני רוצה לדעת איך איפשר ליקנות באמזון בארץ

אירועים קרובים