וואן תטמיע מערכת פיננסית של סאפ באוניברסיטת חיפה

מולי צפריר, ראש אגף מחשוב ומערכות מידע באוניברסיטת חיפה, אמר כי "הפרויקט יצעיד אותנו למימוש מלא של היכולות הרבות במערכת סאפ מתקדמת"

מולי צפריר, ראש אגף מחשוב ומערכות מידע באוניברסיטת חיפה במסלול SAP S/4HANA Move בכנס סאפ. צילום: ניב קנטור

XacTech, קבוצת הסאפ של וואן, תטמיע מערכת פיננסית בגרסת SAP S/4 HANA באוניברסיטת חיפה. הפרויקט יחל בימים הקרובים ויימשך כשנה. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך בכחמישה מיליון שקלים.

עד עתה שימשה את אוניברסיטת חיפה מערכת פיננסית שאינה של סאפ. לפני כמה חודשים הסתיים פרויקט הכנה תשתיתי, אף הוא נעשה בשיתוף קבוצת הסאפ של וואן, שבמסגרתו הותקנה באוניברסיטת חיפה תשתית S/4 HANA שהחליפה את סביבת SAP ECC. במסגרת הפרויקט החדש תתבצע הטמעה של סביבת SAP S/4 HANA, אשר כוללת מערכת פיננסית של סאפ, לצד יישום מחדש והתאמה של המודול הלוגיסטי והאקדמי – לעבודה אינטגרטיבית עם המערכת הפיננסית החדשה.

אוניברסיטת חיפה

אוניברסיטת חיפה

עם סיום הפרויקט אוניברסיטת חיפה תקבל יכולות של מערכת פיננסית חדשה וגמישה בענן, המאפשרת ניהול אינטגרטיבי של כל הגורמים המשיקים ישירות מול המודול הפיננסי. זאת, בלא צורך בממשקים חיצוניים. המערכת החדשה תאפשר אוטומציה של תהליכים רבים בארגון, לצד שיפור חוויית המשתמש, חיסכון וייעול – וכן קיצור זמני העבודה.

מולי צפריר, ראש אגף מחשוב ומערכות מידע באוניברסיטת חיפה, אמר כי "הפרויקט יצעיד אותנו למימוש מלא של היכולות הרבות במערכת סאפ מתקדמת. נתקדם לפתרון אינטגרטיבי שיעניק תמיכה מקצה לקצה לתהליכים הפיננסיים, בנוסף לעולמות הלוגיסטיים והאקדמיים, שגם הם ינוהלו מקצה לקצה בסביבת S/4 HANA. עם סיום הפרויקט נקבל אוטומציה מלאה של תהליכי עבודה, גמישות רבה יותר לשינויים, וכן יכולת גישה למערכת מכל מקום ובכל זמן".

ביולי השנה צפריר השתתף בכנס ISUG 2019, במסלול SAP S/4HANA Move. הוא אמר כי "באוניברסיטת חיפה סאפ הוא למעשה הלב של כל ההיבט העסקי. למעשה הכל בנוי סביב סאפ, וזה מתחיל מהרגע בו מישהו מביע התעניינות ברישום ללימודים, ומשאיר את הפרטים האישיים שלו ליצירת קשר. הייתה לנו מוטיבציה גדולה מאוד להיכנס ולבצע את תהליך ההמרה של המערכת הקיימת אל SAP S/4HANA החדשה. למעשה היה לנו אפילו טריגר פנימי חזק מאוד, וזה תיקון עיוות בו מסיבות שונות מערכת החשבות שלנו לא התנהלה בסאפ, אלא כמערכת חיצונית נפרדת. עכשיו בסופו של דבר אני יכול לומר שאנחנו מספקים את הדוגמה לסאפ כיצד היא רואה את הדרך בה צריך לנהל אוניברסיטה".

נתי נחמיאס, משנה למנכ"ל XacTech. צילום: יח"צ

נתי נחמיאס, משנה למנכ"ל XacTech. צילום: יח"צ

נתי נחמיאס, משנה למנכ"ל XacTech, ציין כי "הפרויקט חשוב ואסטרטגי, והוא מהווה נדבך חשוב בקידום אוניברסיטת חיפה לעידן הדיגיטלי. הצוות שלנו יפעל יחד עם הצוותים של האוניברסיטה, אשר מחזיקים בידע הארגוני, למיצוי מקסימלי של היכולות במערכת SAP S/4 HANA עבור תהליכי הליבה החשובים ביותר לארגון".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חדוה

    כבוד גדול לאוניברסיטת חיפה ולראש אגף המחשוב מולי צפריר

אירועים קרובים