דן ענבר מונה לתפקיד בכיר בדל טכנולוגיות העולמית

ענבר, אשר כיהן עד כה כסגן נשיא בכיר ומנכ"ל מרכזי הפיתוח של דל טכנולוגיות בישראל, מונה לנשיא ומנהל הפעילות הגלובלית של חטיבת האחסון בדל טכנולוגיות ● במקביל, מונה אייל שפין, סגן נשיא להנדסה במרכזי הפיתוח של דל-EMC ישראל, לתפקיד מנהל קבוצת ההנדסה לפתרונות הדור הבא בתחום אחסון ה-midrange

דן ענבר, מנכ"ל מרכזי הפיתוח של DEL-EMC. צילום: Dina K Photography

דן ענבר, אשר כיהן עד כה כסגן נשיא בכיר ומנכ"ל מרכזי הפיתוח של דל טכנולוגיות בישראל, מונה לנשיא ומנהל הפעילות הגלובלית של חטיבת האחסון בדל טכנולוגיות. ענבר ימלא תפקיד זה בנוסף לתפקידו הנוכחי כמנכ"ל מרכזי הפיתוח בישראל ויהיה אמון על הובלת טכנולוגיות האחסון המתקדמות של החברה והטמעתן בארגונים ברחבי העולם, לרבות חברות Fortune 500, הנמצאות בתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית.

לענבר ניסיון של יותר מעשרים שנה בתעשיית ההיי-טק. ענבר הצטרף ל-EMC ב-2016, טרם המיזוג עם דל, כסגן נשיא בכיר ומנהל פתרון האחסון בטכנולוגיית פלאש, אשר הוקמה בעקבות רכישת חברת הסטארט-אפ הישראלית XtremIO. בשנת 2018 הוא מונה למנכ"ל מרכזי הפיתוח של דל-EMC בישראל (בבאר שבע, בחיפה, בהרצליה ובגליל-ים) והמשיך לנהל את פעילות XtremIO בישראל ובמרכזי פיתוח נוספים של החברה בעולם. למרכזי הפיתוח בישראל יש תפקיד אסטרטגי בפיתוח הדור הבא של מוצרי הדגל של דל טכנולוגיות בתחום אחסון הנתונים.

ענבר הגיע ל-EMC לאחר שלוש שנים שבהן כיהן כמנכ"ל Ntrig, עד רכישתה על ידי מיקרוסופט. קודם לכן, במשך 12 שנים, מילא שורה של תפקידי ניהול בחברת M-Systems (לימים סנדיסק), לרבות מנכ"ל החברה בישראל. עוד מילא תפקידי ניהול ושיווק שונים בחברת e-Mobilis ובחברת נייס.

לענבר תואר ראשון בהנדסת חשמל מהטכניון ותואר שני במינהל עסקים מ- INSEAD (Institut Européen d'Administration des Affaires).

במקביל, הודיעה החברה על מינויו של אייל שפין, סגן נשיא להנדסה במרכזי הפיתוח של דל-EMC ישראל, לתפקיד מנהל קבוצת ההנדסה לפתרונות הדור הבא בתחום אחסון ה-midrange, מוצר דגל של החברה אשר מפותח בעיקר בישראל ובארה"ב. שפין הוא בעל ניסיון של יוצר מעשרים שנה בניהול צוותי מחקר ופיתוח בסטארט-אפים ובחברות בין-לאומיות, ועובד בדל-EMC ישראל משנת 2015.

אייל שפין, מנהל קבוצת ההנדסה לפתרונות הדור הבא בתחום אחסון ה-midrange, דל-EMC ישראל. צילום: מיכל יהב דביר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים