שרון גנור מונתה למנהלת חטיבת התוכנה ביבמ ישראל

גנור החליפה את גיא ריצ'קר, שמילא את התפקיד בשנתיים האחרונות ● היא שימשה ביבמ ישראל מספר תפקידים, ביניהם מנהלת מכירות בסקטור הציבורי ומנהלת מערך מכירות למגזר הפיננסי

שרון גנור, מנהלת חטיבת התוכנה של יבמ ישראל. צילום: אור קפלן

יבמ ישראל מינתה באחרונה את שרון גנור מונתה למנהלת חטיבת התוכנה של החברה. החטיבה אחראית על מגוון רחב של פתרונות ומוצרי תוכנה בתחומי הענן, הבינה המלאכותית, אבטחת המידע והסייבר, האנליטיקה, האינטגרציה והתשתיות. בתפקידה החדש היא תוביל צוות גדול של עובדים במטה החברה בפתח תקווה.

לגנור תואר ראשון בסטטיסטיקה ותואר שני במימון ומערכות מידע – שניהם מהאוניברסיטה העברית. היא החלה את דרכה המקצועית בבנק ירושלים, שם התקדמה מתפקיד אדמיניסטרטיבי ועד למנהלת האגף העסקי באזור המרכז. בהמשך היא הצטרפה ליבמ ישראל, שבה מילאה מספר תפקידים, ביניהם מנהלת מכירות בסקטור הציבורי ומנהלת מערך מכירות למגזר הפיננסי. כעת קודמה גנור לתפקיד בכיר בהנהלת החברה, שאותו כבר החלה למלא. היא נשואה ואם לשלושה ילדים, ומתגוררת ברמת גן.

גנור מחליפה בתפקיד את גיא ריצ'קר, לאחר שמילא אותו במשך שנתיים. ריצ'קר נכנס לתפקיד עם מינויו של דניאל מלכה למנכ"ל יבמ ישראל. לפני כן הוא שימש כסמנכ"ל מכירות ושותפים עסקיים באשבל טכנולוגיות, מפתחת תוכנת פריוריטי – מערכת ERP כחול לבן. בטרם הצטרף לאשבל, ריצ'קר ניהל את חטיבת התוכנה של HP ישראל.

לדברי גנור, "אנחנו עומדים בפני תקופה מרתקת בעולם הטכנולוגי, והעמידה בראש חטיבת התוכנה והובלתה בתקופה זו הם אתגר מרתק. מערכות תוכנה הן הלב הפועם של המשק, התעשייה והכלכלה הישראליים, ומטרתנו המרכזית היא ללוות את לקוחותינו – מארגונים גדולים דרך עסקים בינוניים-קטנים ועד לסטראט-אפים – ולהכינם לדרישות העסקיות והרגולטוריות בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים