"אנו חיים בזמנים בלתי רגילים – השיבוש הטכנולוגי הפך לקבוע"

כך אמרה צפרא כץ, מנכ''לית אורקל, בכנס הלקוחות השנתי של החברה, Oracle Open World 2019, שנערך בשבוע שעבר בסן פרנסיסקו ● בכנס הודיעה החברה על הרחבת היצע האבטחה שלה, עם שירותי ענן המיועדים לזהות ולחסל איומי סייבר אוטומטית

צפרא כץ, מנכ''לית אורקל. צילום: עזרא לוי

"אנו חיים בזמנים בלתי רגילים מבחינת השיבוש הטכנולוגי שלהם. גם בעבר היו שיבושים, אולם לא בכאלה היקף ותדירות. כיום, השיבוש הפך להיות קבוע ונורמטיבי", כך אמרה צפרא כץ, מנכ"לית אורקל.

כץ הייתה דוברת המפתח ביומו השני של כנס הלקוחות השנתי של החברה, Oracle Open World 2019, שנערך בשבוע שעבר בסן פרנסיסקו, בהשתתפות עשרות אלפי לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

"רוב העסקים מושפעים מהשיבושים הללו. ארגונים שחוו הצלחה משך שנים, רואים לפתע כי ההצלחה אינה מובטחת לתמיד, בשל הופעת טכנולוגיות חדשות ומתחרים חדשים. אקסנצ'ר מדברים על הצורך ב'ציר החוכמה'. משמעותו היא לא רק הטמעה של טכנולוגיות, דוגמת מיכון, ענן ודיגיטל, אלא שילוב משולש: השקעה של משאבים, הטמעת חדשנות ויצירת שינוי תרבותי אצל העובדים. הבעיה היא שארגונים רבים חושבים רק על המשך ההצלחה הקיימת ולא על הצורך בשינוי".

"המידע המופק מהנתונים הפך לנכס אסטרטגי, הוא היהלום שבכתר הארגוני, ונדרש לטפל בו בהתאם", סיכמה כץ, "יש לענן שלנו יכולות ייחודיות: זהו הענן האוטונומי היחידי, והיחידי שהכל משולב בו, עם בסיס נתונים אוטונומי, יכולות ניתוח מעמיק ובינה מלאכותית, מערכת הפעלה, תשתיות ואפליקציות. הוא תוכנן והונדס להיות אוטונומי מההתחלה, ולכן יש לו ביצועים משופרים. כך, אנו מספקים לארגונים חדשנות עם פישוט ה-IT".

Oracle Data Safe – כדי לעזור לארגונים להגן על הנתונים שלהם בענן

בכנס הודיעה החברה על הרחבת היצע האבטחה שלה, עם שירותי ענן המיועדים לזהות ולחסל איומי סייבר באופן אוטומטי. "השירותים החדשים", נמסר, "מיועדים להגן באופן אוטומטי על עומסי העבודה והנתונים בענן, מפני סיכונים שמקורם בתצורות שגויות ואיומי סייבר. הם מספקים תצורת אבטחה מרכזית וניהול יציבה (posture management), וכן אכיפה אוטומטית של נוהלי אבטחה, וזאת בלא פיקוח בני אנוש".

לדברי ויפין סמאר, סמנכ"ל בכיר לאבטחת בסיסי נתונים באורקל. "יצרנו את Oracle Data Safe כדי לעזור לארגונים להגן על הנתונים שלהם בענן, ללא קשר לגודלם או למומחיות שלהם באבטחה. הענן מאפשר לארגונים להתמודד טוב יותר עם סביבת איומי הסייבר, שממשיכה לגדול בהיקף ובמורכבות. מחקר שערכנו העלה כי 72%מהארגונים השיבו שהאבטחה בענן טובה יותר ממה שביכולתם להשיג בעצמם. אנו מספקים יכולות אבטחה שמבצעות באופן קולקטיבי אוטומציה לתהליכי האבטחה בכל שכבות הענן, מהתשתית ועד לשכבת היישומים. אנו מספקים פתרון אבטחה מאוחד, המספק גישה גלובלית ומרכזית להגנה על כל נכסי הלקוחות".

 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים