דורון פלח, מנמ"ר יס, פורש מתפקידו – ועובר לכלמוביל

בזק מאחדת את תפקידי המנמ"רים בחברות הבנות שלה ורונן הורוביץ, ששימש עד כה כמנמ"ר בזק בינלאומי, ימלא את התפקיד גם ב-יס ובפלאפון

דורון פלח, בקרוב מנמ"ר כלמוביל. צילום: פלי הנמר

קבוצת בזק ממשיכה במאמץ שלה לאחד את שדרת ההנהלה בחברות הבנות. לאחר שרן גוראון, שהיה מנכ"ל פלאפון, קיבל על עצמו גם את מנכ"לות בזק בינלאומי ו-yes, עכשיו מגיע תורו של תפקיד המנמ"ר: עם הודעתו של דורון פלח, מנמ"ר יס, על פרישתו מהתפקיד, מסרה הקבוצה כי רונן הורוביץ, סמנכ"ל הטכנולוגיות של בזק בינלאומי, יחליף אותו ויהיה המנמ"ר של שלוש מארבע החברות הבנות – יס, פלאפון וכאמור, בזק בינלאומי. הוא ייכנס לתפקיד מנמ"ר פלאפון בינואר הקרוב.

אחת המשימות המרכזיות של הורוביץ תהיה תכנון והקמת מערכת CRM משותפת לשלוש החברות והובלת המענה המחשובי לצרכי הסינרגיה ביניהן. בהודעת יס צוין כי "מינויו של הורוביץ יאפשר ראיית מאקרו של עולם הטכנולוגיות בשלוש החברות, תוך מינוף החוזקות של כל אחת מהן".

רונן הורוביץ, המנמ"ר של בזק בינלאומי - ובקרוב גם של יס ופלאפון. צילום: ישראל הדרי

רונן הורוביץ, המנמ"ר של בזק בינלאומי – ובקרוב גם של יס ופלאפון. צילום: ישראל הדרי

דורון פלח – בדרך לכלמוביל

פלח, מצידו, עובר לכלמוביל, שם הוא יתחיל בדצמבר את תפקידו כמנמ"ר החברה, במקום אורלי הוברמן. הוא מסכם חמש שנים כמנמ"ר יס, שבמהלכן היה אחראי על ניהול טכנולוגיות המידע בחברה, תוך הובלת תהליכים ופרויקטים מורכבים וחוצי חברה, בהם תהליך הטרנספרמציה הדיגיטלית של חברת הלוויינים. קודם שהצטרף ל-yes הוא כיהן כמנהל החטיבה לטכנולוגיות מידע בבנק ישראל וכמנהל אגף מערכות מידע בסלקום.

באפריל השנה קיבל פלח, יחד עם המנכ"ל, גוראון, פרס הצטיינות מטעם אנשים ומחשבים על יישום טרנספורמציה דיגיטלית ב-יס. בנימוקי הפרס נכתב כי יחד עם צוות ההנהלה של החברה, פלח הוביל עבודה איכותית ועמוקה במגוון צירים.

הורוביץ מכהן בתפקידו כסמנכ"ל הטכנולוגיות בבזק בינלאומי מאז 2016. הוא הגיע לתפקיד מהבורסה, שם כיהן תקופה קצרה בלבד. לפני כן היה הורוביץ סמנכ"ל הטכנולוגיות של כאל ושימש בשני תפקידים בולטים במשרד ראש הממשלה: ראש אגף טכנולוגית מידע וראש הרשות הממלכתית לאבטחת מידע, שאותה הקים. להורוביץ תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע ותואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול בטכניון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים