כמה לייקים קיבלו הפוסטים של חבריכם בפייסבוק? בקרוב לא תדעו

האם ענקית הרשתות החבריות הולכת בעקבות הפיילוט שהנהיגה באינסטגרם שבבעלותה, ותנסה להסיר גם אצלה את מניין הלייקים? ● ניסוי הכלים לשינוי הדרמטי כבר החל ביישום האנדרואיד ועדיין לא הגיע למשתמשים ● החברה אישרה את הבדיקה, אך לא מסרה פרטים

לייק באפלה

אפשר שפייסבוק תשנה בקרוב את אחד המוטיבים המרכזיים שלה, ולמעשה את האחד המשמעותי שהיא עצמה הביאה אל העולם – היא מתכננת להסיר את ספירת הלייקים בעבור הפוסטים המתפרסמים אצלה על הפלטפורמה.

למעשה, המהלך הצפוי של פייסבוק מגיע אחרי שחברת הבת שלה, אינסטגרם, החלה כבר לפני זמן מה בפיילוט של הקונספט החדש ונטול מניין הלייקים, ובוחנת אותו הלכה למעשה כבר בשבע ארצות.

השינוי ייצר בעצם פיד חדש, שכבר לא יציג את כמות הלייקים שקיבל כל פוסטים, אך עם זאת המשתמשים עדיין יוכלו לחלק לייקים, לבבות וכמובן תגובות לאחרים, בזמן שהמשתמש עצמו יוכל לצפות במספר הלייקים שקיבל. הם פשוט לא יחשפו בציבור.

לפי הדיווחים, ענקית הטכנולוגיה מתכוונת להטמיע את התכונה החדשה מכיוון שלהרגשתה משתמשיה עסוקים מדי בהשוואות ובתחרות עם אחרים על מספר הלייקים שהפוסטים שלהם קיבלו. בנוסף, על אף שפייסבוק מציירת מצג של הצלחה, יש לציין כי היא דווקא חווה ירידה במעורבות המשתמשים באחרונה, ואולי מנסה לתקן זאת על ידי שינויים מרענן ומרעיש-משהו בליבת השירות שלה.

פייסבוק החלה לבדוק את החידוש ביישום הנייד שלה לאנדרואיד; והוא התגלה כשחוקרת האבטחה המפורסמת, ג'יין מנצ'ון וונג, חשפה את הדבר בציוץ שפרסמה בטוויטר אתמול (ב').

החברה אישרה ל-TechCrunch כי הסרת ספירת הלייקים נמצאת בבדיקה וכי היא שוקלת האם לוותר עליה, אולם עם זאת לדברי הענקית ממאנלו פארק החידוש עדיין לא פעיל למשתמשים. פייסבוק סירבה לשתף תוצאות מאינסטגרם אודות הפיילוט להסתרת הלייקים, לספק פירוט ונימוקים אודות המניעים שלה, או את המועד להתחלת הבדיקה על משתמשיה.

יצוין כי באוגוסט פייסבוק מסרה כי החלה לבחון "הסרת הלחץ של כמה לייקים פוסט יקבל" באינסטגרם, וכן שמסרה שהחברה "התרגשה מתוצאות הבדיקה המוקדמות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים